کد خبر : 168261
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۲۰
-

ایجاد ۳۹۸ شغل برای مددجویان همدان

ایجاد ۳۹۸ شغل برای مددجویان همدان

به گزارش قائم آنلاین، شهرام عابدی امروز در گفت‌وگو ، در همدان در خصوص میزان اشتغال مددجویان کمیته امداد استان همدان در سه ماهه امسال اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری ۳۹۸ مورد شغل برای مددجویان این نهاد در همدان ایجاد شده است. وی افزود: در زمینه اشتغال مددجویان ۱۱۳ میلیارد ریال منابع

به گزارش قائم آنلاین، شهرام عابدی امروز در گفت‌وگو ، در همدان در خصوص میزان اشتغال مددجویان کمیته امداد استان همدان در سه ماهه امسال اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری ۳۹۸ مورد شغل برای مددجویان این نهاد در همدان ایجاد شده است.

وی افزود: در زمینه اشتغال مددجویان ۱۱۳ میلیارد ریال منابع بانکی و امدادی هزینه شده و ۵۲ نفر تاکنون توانسته‌اند به خودکفایی برسند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان بیشترین فرصت‌های شغلی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد را در بخش کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات فنی و توزیعی دانست و گفت: ۱۴ هزار و ۶۴۸ مورد نظارت از طرح‌ها در این مدت انجام شده است.

عابدی در خصوص درصد ایجاد اشتغال در مناطق شهری و روستایی نیز ادامه داد: در این مدت ۱۷۲ طرح در مناطق شهری و ۳۲۶ طرح در مناطق روستایی به نسبت ۳۴ در ۶۶ درصد انجام شده که نشان می‌دهد طرح‌های اشتغال در مناطق روستایی بیشتر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۴۰۸ مورد آموزش بلندمدت و یک‌هزار و ۳۳ مورد آموزش کوتاه مدت با هزینه ۳۱۶ میلیون تومان در رشته‌های خیاطی، قالیبافی، آرایشگری، سفالگری، سبدبافی و… انجام شده است.

عابدی در زمینه نسبت رشد ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان در سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز گفت: در زمینه تعداد شغل‌های ایجاد شده ۱۵ درصد و از لحاظ مبلغ تسهیلات پرداختی نیز ۵۵ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته‌ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 15 =