کد خبر : 168056
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
-

۱۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شد

۱۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر اظهار کرد: با مدیریت در خرید گندم و پیش‌بینی تمهیدات لازم، روند خرید محصول در استان قزوین به‌خوبی صورت می‌گیرد. حبیبی بیان کرد: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و اداره غله در حال حاضر ۲۱ مرکز خرید

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر اظهار کرد: با مدیریت در خرید گندم و پیش‌بینی تمهیدات لازم، روند خرید محصول در استان قزوین به‌خوبی صورت می‌گیرد.

حبیبی بیان کرد: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و اداره غله در حال حاضر ۲۱ مرکز خرید تضمینی گندم در سطح استان قزوین فعال شده‌اند و با افزایش زمان تحویل گندم از تشکیل صف در مقابل مراکز خرید و سیلوها جلوگیری شده است.

وی بیان کرد: در تیرماه امسال بیش از ۱۱۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

سرپرست معاونت هماهنگی اقتصادی استانداری قزوین تأکید کرد: بهای کامل گندم خریداری شده در استان تا ششم تیرماه به میزان ۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان بوده که همه آن تسویه و به کشاورزان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان فصل برداشت بیش از ۳۲۸ هزار تن گندم در استان تولید شود که از این میزان حدود ۳۰۰ هزار تن آن را بر اساس برنامه ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی از گندم‌کاران استان به صورت تضمینی خریداری می‌کنیم.

حبیبی همچنین از خرید ۶۵۰۰ تن کلزا به صورت تضمینی از کشاورزان استان در سال جاری هم خبر داد و گفت: خرید تضمینی این محصول با هدف تأمین دانه‌های روغنی مورد نیاز کشور انجام می‌شود تا در این زمینه نیز مشکلی در استان و کشور نداشته باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین افزود: با خرید محصول کلزا کشاورزان تا تاریخ ۹ تیرماه بالغ بر شش میلیارد تومان مطالبات کشاورزان پرداخت شده و هیچ بدهی در این زمینه نداریم.

حبیبی در پایان بیان کرد: تلاش کرده‌ایم تا با حذف واسطه‌ها از ضرر و زیان به کشاورزان و دولت جلوگیری شود و انتظار داریم کشاورزان محترم محصول خود را به مراکز تعیین شده تحویل دهند تا مشکلی در روند خرید تضمینی محصول ایجاد نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 9 =