کد خبر : 168156
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
-

سرمربی تیرانداری ایران: مدال‌های تیراندازی در یونیورسیاد بیش از پیش بینی بود

سرمربی تیرانداری ایران: مدال‌های تیراندازی در یونیورسیاد بیش از پیش بینی بود

به گزارش قائم آنلاین، مریم طالبی در مورد عملکرد تیراندازان بیان کرد: بیش از ۸۰ درصد تیراندازان اعزامی به یونیورسیاد از ملی‌پوشان این رشته هستند که تقریباً یک سال گذشته را در اردوهای آمادگی و با حضور در مسابقات جهانی سپری کرده اند. وقتی تیراندازی در کاروان دانشجویان حضور دارد انتظار از این تیم هست

به گزارش قائم آنلاین، مریم طالبی در مورد عملکرد تیراندازان بیان کرد: بیش از ۸۰ درصد تیراندازان اعزامی به یونیورسیاد از ملی‌پوشان این رشته هستند که تقریباً یک سال گذشته را در اردوهای آمادگی و با حضور در مسابقات جهانی سپری کرده اند. وقتی تیراندازی در کاروان دانشجویان حضور دارد انتظار از این تیم هست و خوشبختانه دختران و پسران تیرانداز این خواست را به خوبی پاسخ دادند.
طالبی در مورد سطح بازی‌های یونیورسیاد گفت: سطح بالای این رقابت‌ها قابل پیش بینی بود زیرا در حال حاضر تیراندازان برای افزایش آمادگی برای کسب سهمیه المپیک در مسابقات متعدد شرکت می‌کنند. هفته گذشته هم بسیاری از تیراندازان در مسابقات ایتالیا حضور داشتند و با توجه به این مساله تیراندازان حاضر با آمادگی بالایی به این رقابت‌ها آمدند. همچنین حضور دو دارنده مدال المپیک و چند دارنده مدال جهانی گویای سطح این رقابت‌ها است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =