کد خبر : 168138
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
-

دستگاه سورت پلاس تحولی در صنعت سنگ ساختمانی برای اولین بار در جهان

دستگاه سورت پلاس تحولی در صنعت سنگ ساختمانی برای اولین بار در جهان

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام نگین ارم، وقتی انسان در طبیعت دست می‌برد این هارمونی را از بین برده و ناهماهنگی‌هایی آزاردهنده به وجود می‌آورد، درصورتی‌که طبیعت به‌خودی‌خود همیشه هارمونی را رعایت می‌کند. در حوزه سنگ‌های ساختمانی زمانی که سنگ از دل کوه خارج‌ شده و در کارخانه سنگ‌بری برش می‌خورد اگر به‌صورت یک

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام نگین ارم، وقتی انسان در طبیعت دست می‌برد این هارمونی را از بین برده و ناهماهنگی‌هایی آزاردهنده به وجود می‌آورد، درصورتی‌که طبیعت به‌خودی‌خود همیشه هارمونی را رعایت می‌کند.

در حوزه سنگ‌های ساختمانی زمانی که سنگ از دل کوه خارج‌ شده و در کارخانه سنگ‌بری برش می‌خورد اگر به‌صورت یک ورقه کامل (اسلب) به آن نگاه کنیم هرچقدر هم تفاوت و تنوع رنگ در آن باشد یک هماهنگی و زیبایی بسیار دل‌نشینی در آن وجود دارد اما به دلایل مختلفی که در این مجال نمی‌گنجد سنگ‌ها به قطعات کوچک‌تری تبدیل می‌شوند که هرکدام از گوشه یک اسلب برش خورده‌اند. تفکیک رنگ‌های پس‌زمینه و نقش و نگارهای آن‌ها و کنار هم گذاشتن سنگ‌های مشابه در کنار یکدیگر حتی توسط خبره‌ترین افراد این حوزه نیز امکان‌پذیر نیست.

تا قبل از اختراع سورت پلاس رنگ‌بندی سنگ‌ها توسط انسان انجام می‌شد که بسیار زمان‌بر و دارای خطای بسیار زیادی بود.

گروه تولیدی معدنی سنگ دهبید – نگین ارم با تشخیص این نیاز در صنعت سنگ ساختمانی با سرمایه‌گذاری کلان و تشکیل کارگروه تخصصی طراحی و برنامه‌نویسی در حوزه Hi TECH و تلاشی شبانه‌روزی به مدت بیش از ۳ سال توانست دستگاهی اختراع کند که فرایند پیچیده سورت سنگ را کاملاً مکانیزه، حرفه‌ای و دقیق انجام دهد.

گواهی ثبت اختراع این دستگاه هوشمند در اواخر سال ۱۳۹۴ مهر تأییدی است به انحصاری بودن دستگاهی که به معنای واقعی سهم بسیار زیادی در رشد صنعت ساختمان به‌ویژه سنگ ساختمانی داشته است.

دستگاه سورت پلاس گروه تولیدی معدنی نگین ارم با حفظ تفاوت‌های طبیعی سنگ٬ سنگ‌های ساختمانی را به شکلی دسته‌بندی می‌کند که بعد از پایان پروژه، سنگ‌های نصب‌ شده در یک محیط، کاملاً هماهنگ هستند.

با کدبندی دقیق سنگ‌های ساختمانی٬ می‌توانید به میزان نیاز در هر مرحله از ساخت‌وساز سنگ‌هایی کاملاً هماهنگ را خریداری کنید و در پایان به اوج هماهنگی فضای موردنظر برسید.

معرفی گروه تولیدی معدنی نگین ارم

این شرکت از سال ۱۳۶۷ تولید سنگ دهبید را آغاز کرده و ارتقا با دانش روز، کیفیت و قیمت مناسب را سرلوحه کار خود قرار داده است.

در حال حاضر با تولید سنگ‌های دهید (سنگ دهبید شایان) فوق‌العاده مرغوب با استفاده از علم روز و تجهیزات فراوری مدرن ایتالیایی٬ ضمن تامین بازار داخلی، صادرات به نقاط مختلف جهان را انجام می‌دهد.

ویژگی‌های گروه تولیدی معدنی سنگ دهبید – نگین ارم

۱- سورت با دستگاه سورت پلاس (برای اولین بار و کاملاً انحصاری در جهان) ایجاد هماهنگی ۱۰۰ درصدی میان سنگ‌های نصب‌شده در یک فضا

۲- تولید ابعاد کاملاً دقیق و گونیا با لبه‌های تیز به‌وسیله ماشین‌آلات ایتالیایی که باعث باریک شدن و نظم خطوط بین سنگ‌های اجراشده می‌شود.

۳- استفاده از اپوکسی مخصوص و اجرای آن به‌صورت ویژه در هر دو طرف سنگ‌ها که با این کار  پرت سنگ‌ها به حداقل رسیده و استحکام سنگ‌ها به‌شدت افزایش پیدا می‌کند.

۴- حمل مکانیزه سنگ در بسته‌بندی‌های منحصربه‌فرد که باعث می‌شود در جابه‌جایی‌ها میزان آسیب به حداقل برسد.

۵- تنوع در ابعاد سنگ‌های تولیدی – تا سایز بزرگ ۲۲۰×۳۲۰

۶- دپو عظیم سنگ دهبید – بیشتر از ۲۰۰ هزار مترمربع – تامین سفارشات سریع و آنی

۷- نمونه کارهای متنوع (برای کلیه سنگ‌ها) جهت بررسی و انتخاب توسط مشتریان عزیز

۸- نامحدود بودن تولید در سایزهای مختلف به سفارش مشتری

۹- قیمت بسیار مناسب و کاملاً رقابتی – بدون واسطه‌گری

۱۰- پشتیبانی و مشاوره قبل و بعد از خرید

و…

پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به وب‌سایت گروه تولیدی معدنی نگین ارم محصولات متنوع (بیشتر از ۶۰ محصول کدبندی‌شده) را مشاهده کنید. تصاویر بخشی از پروژه‌ها را با دقت بررسی کنید تا هماهنگی به وجود آمده به‌وسیله دستگاه سورت پلاس را باور کنید.

پرسش‌های متداول حوزه سنگ دهبید که توسط کارشناسان پاسخ‌ داده‌ شده را مطالعه کنید و در نهایت اگر تفاوت را احساس کردید برای تغییر ٬ با گروه تولید معدنی نگین ارم با شماره‌های تلفن تهران: ۱۶۱۸و تلفن شهرستان: ۰۲۱۲۲۲۲۷۸۹۹ تماس حاصل فرمایید… .

همچنین می‌توانید به وب‌سایت negineram.com مراجعه کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 3 =