کد خبر : 168008
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۰۵
-

حل مشکلات مسکن مهر پیشوا نیازمند همکاری‌های بین بخشی است

حل مشکلات مسکن مهر پیشوا نیازمند همکاری‌های بین بخشی است

به گزارش قائم آنلاین، حسین عباسی در جلسه شورای مسکن اظهار کرد: در بخش مسکن مهر شهرستان طی سال‌های گذشته مشکلاتی ایجاد شده که باید با همفکری برطرف شود. وی افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی و اجتماعی ساکنان مسکن مهر باید اقدامات ویژه ای در جهت رفع مشکلات آنان صورت گیرد. فرماندار پیشوا بیان

به گزارش قائم آنلاین، حسین عباسی در جلسه شورای مسکن اظهار کرد: در بخش مسکن مهر شهرستان طی سال‌های گذشته مشکلاتی ایجاد شده که باید با همفکری برطرف شود.

وی افزود: با توجه به وضعیت اقتصادی و اجتماعی ساکنان مسکن مهر باید اقدامات ویژه ای در جهت رفع مشکلات آنان صورت گیرد.

فرماندار پیشوا بیان کرد: در خصوص مجتمع‌های مسکن مهر شهرستان در برخی موارد قراردادهایی وجود دارد که باید طرفین به تعهدات خود عمل کنند و برخی موارد هم نیاز به پیگیری دارد.
وی گفت: بخشی از مشکلات پروژه‌های مسکن مهر پیشوا در سال گذشته ساماندهی شد ولی برخی مسائل نیز باقی مانده که نیازمند همکاری‌های بین بخشی است و با انجام به موقع آن موجبات رضایتمندی مردم فراهم می‌شود.
عباسی افزود: وقتی راهکارهای قانونی برای حل مشکلات وجود دارد، امورات باید بر اساس قانون و طبق روال پیش برود و قبل از مراجعه و پیگیری مردم باید خودمان نسبت به حل مشکلات اهتمام کنیم.
وی با تأکید بر اینکه باید زمینه هر گونه سوءاستفاده در مسکن مهر شهرستان از بین برود، افزود: به منظور حل مشکلات این بخش باید همه دستگاه‌ها به موضوع مسکن مهر ورود کرده و در حد توان خود تعهداتی را قبول و کارهایی را انجام دهند.
نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: شاید موضوع مسکن مهر در حیطه وظایف برخی دستگاه‌ها نباشد اما اگر مشکلات این بخش حل نشود گریبان گیر همه ادارات خواهد شد.
عباسی با بیان اینکه باید مشکلات انباشته شده طی چند سال گذشته را به سرعت برطرف کرد، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و فشارهایی که بر مردم وجود دارد، مسئولان دستگاه‌ها باید با خم کردن قانون و تفسیر آن به نفع مردم بخش عمده مشکلات را حل کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + نه =