کد خبر : 168116
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
-

تجمید آس از تیم ملی والیبال ایران و پرداختن به اتفاق فرودگاه شیکاگو

تجمید آس از تیم ملی والیبال ایران و پرداختن به اتفاق فرودگاه شیکاگو

به گزارش قائم آنلاین، ماجرای توقف چند ساعته کاروان والیبال ایران در فردوگاه شیکاگو و انتقاد ایرانی‌ها از این اتفاق از نگاه آس اسپانیا پنهان نماند و این رسانه علاوه بر پرداختن به این موضوع به تمجید از تیم ملی والیبال ایران نیز پرداخت. این روزنامه نوشت: تیم ملی والیبال بانوان آمریکا در چین قهرمان

به گزارش قائم آنلاین، ماجرای توقف چند ساعته کاروان والیبال ایران در فردوگاه شیکاگو و انتقاد ایرانی‌ها از این اتفاق از نگاه آس اسپانیا پنهان نماند و این رسانه علاوه بر پرداختن به این موضوع به تمجید از تیم ملی والیبال ایران نیز پرداخت.

این روزنامه نوشت: تیم ملی والیبال بانوان آمریکا در چین قهرمان لیگ ملت‌ها شد و اکنون شیکاگو برای ۱۰ روز میزبان لیگ ملت‌های مردان خواهد بود. ۶ تیم آمریکا، برزیل، فرانسه، لهستان، روسیه و ایران به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ایران زمان زیادی را در فردوگاه سپری کرده تا اجازه ورود به خاک آمریکا را پیدا کند و به هتل محل اقامت خود برود. به همین خاطر نسبت به این موضوع اعتراض کرد.

رسانه‌های ایرانی در این باره نوشتند: اگر آمریکا برای اسکان تیم‌های ملی آماده نیست بهتر است میزبانی مرحله نهایی لیگ ملت‌ها را رد کند.

سایت اسپانیایی در ادامه به تمجید از تیم ملی والیبال ایران پرداخت و نوشت: ایران یکی از شگفتی سازهای مرحله نهایی است که توانست ژاپن و چین را با هدایت سرمربی صربستانی خود به نام ایگور کولاکوویچ کنار بزند. تیم پارسی عملکرد قابل توجهی داشت. این تیم بازیکنان قد بلندی داد و یکی از بهترین‌های پاسورهای حال حاضر دنیا را در ترکیب خود می‌بیند.

در لیگ ملت‌ها ۱۶ تیم برتر از نقاط مختلف جهان در مرحله نخست به رقابت پرداختند و ایرانی‌ها فرصت پیدا کردند قدرت خود را بالاترین سطح والیبال جهان نشان دهند. این تیم در نخستین بازی اش در مرحله نهایی به مصاف لهستان می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × سه =