کد خبر : 168079
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
-

برگزاری بیش از ۱۸۰۰ ویژه‌برنامه فرهنگی دهه کرامت در فارس

برگزاری بیش از ۱۸۰۰ ویژه‌برنامه فرهنگی دهه کرامت در فارس

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی در گفت‌وگو ، در شیراز اظهار داشت: دهه کرامت از اول ذی‌العقده همراه با میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر آغاز و با ولادت علی بن  موسی‌الرضا(ع) به پایان می‌رسد. وی با اشاره به اینکه دهه کرامت تمرین و ممارست ولایت‌پذیری در عصر غیبت  است، افزود:  اگر  درصدد

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی در گفت‌وگو ، در شیراز اظهار داشت: دهه کرامت از اول ذی‌العقده همراه با میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر آغاز و با ولادت علی بن  موسی‌الرضا(ع) به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه دهه کرامت تمرین و ممارست ولایت‌پذیری در عصر غیبت  است، افزود:  اگر  درصدد سنجش میزان  ارزیابی و  بیعت پذیری خود نسبت  به امام معصوم هستیم باید بیعت‌نامه از نایب امام در زمان غیبت را ملاک قرار داده  تا تمامی زیبایی‌ها،  تکریم مردم، ارج‌گذاری جایگاه مادر و دختر را با تمام وجود احساس و لمس کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس  با  هزار و ۸۰۰ ویژه‌برنامه فرهنگی، مذهبی و اجتماعی به استقبال دهه کرامت رفته و برنامه‌های متنوعی شامل تجلیل از زنان، دختران، تقدیر از هیأت‌های جهادی، تبیین محور‌های گام دوم انقلاب و نشست‌های محفل انس با قرآن را موردتوجه قرار داده است.

مهرابی تصریح کرد: اعزام ۵۰۰ مبلغ و مبلغه در راستای تبیین آسیب‌های اجتماعی خانواده و به‌ویژه دختران،  تشویق و ترغیب جوانان به ازدواج و حفظ جایگاه و تحکیم کانون خانواده از دیگر برنامه‌های در دست اجرا است.

وی بیان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی همگام با دیگر نهادها و دستگاه‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی از تمام ظرفیت‌های خود برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز برگزاری آیین‌ها و اعیاد مذهبی منطبق با شرع  و برگرفته از خواسته‌های جوانان و نوجوانان گام برداشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =