کد خبر : 168178
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
-

اسرائیل از شناسایی تونلی از نوار غزه به اراضی اشغالی خبر داد

اسرائیل از شناسایی تونلی از نوار غزه به اراضی اشغالی خبر داد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شد که ساخت دیوار (مانع) زیر زمینی در مرزها با نوار غزه منجر به کشف مسیر تونلی در جنوب نوار غزه شد و نیروهای ارتش اسرائیل در حال انجام مطالعات و بررسی‌ها در خصوص مسیر این

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شد که ساخت دیوار (مانع) زیر زمینی در مرزها با نوار غزه منجر به کشف مسیر تونلی در جنوب نوار غزه شد و نیروهای ارتش اسرائیل در حال انجام مطالعات و بررسی‌ها در خصوص مسیر این تونل هستند.

در سال ۲۰۱۶ میلادی رژیم صهیونیستی احداث دیوار زیر زمینی با هدف کشف تونل‌های فلسطینی از نوار غزه را آغاز کرد و همچنان به این فعالیت خود ادامه می‌دهد.

طی دو سال اخیر ارتش اسرائیل چندین بار مدعی شده که تونل‌هایی را کشف کرده و این جنبش حماس است که در ایجاد این تونل‌ها دست دارد.

طرف فلسطینی تاکنون واکنشی در این خصوص نشان نداده است.

پیشتر نیز ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه خود در توییتر مدعی شد، یگان نظامی وابسته به این ارتش پهپادی را که از نوار غزه به داخل اراضی اشغالی نفوذ کرده بود، رصد و سپس آن را سرنگون کرد و لاشه آن را به منظور بررسی منتقل کرده است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیراً گفته بود: سیاست من برقراری امنیت و آرامش برای شهرک‌نشینان در مرزهای جنوبی اراضی ما است، اما از طرف دیگر آماده جنگ گسترده و فراگیر با نوار غزه هستیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + 13 =