کد خبر : 167931
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
-

عوامل موثر داشتن خوابی آرام در اتاق‌خواب و مشکلات مربوط به آن

عوامل موثر داشتن خوابی آرام در اتاق‌خواب و مشکلات مربوط به آن

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام شرکت بازرگانی سینا، این عوامل مؤثر در ادامه ذکر شده است. تشک طبی استاندارد و تأثیر آن بر خوابی آرام در بیشتر مواقع به دلیل عدم استفاده از کالای خواب مناسب و تشک طبی استاندارد باعث نداشتن خواب خوب و با کیفیت می‌شود. امروزه تشک‌های استاندارد و طبی مختلفی

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام شرکت بازرگانی سینا، این عوامل مؤثر در ادامه ذکر شده است.

تشک طبی استاندارد و تأثیر آن بر خوابی آرام

در بیشتر مواقع به دلیل عدم استفاده از کالای خواب مناسب و تشک طبی استاندارد باعث نداشتن خواب خوب و با کیفیت می‌شود. امروزه تشک‌های استاندارد و طبی مختلفی در بازار عرضه می‌شود که با خرید و استفاده از آن‌ها می‌توانید تا حدودی این مشکل را برطرف کنید.

معرفی خوراکی‌هایی که به شما برای داشتن خوابی آرام کمک می‌کند

کمبود خواب ممکن است باعث مشکلاتی مانند افزایش سایز دور کمر، فشارخون بالا و تغییر رفتار شدید شود. رژیم غذایی مناسب و انتخاب خوراکی‌هایی که باعث می‌شوند شما بیشتر بخوابید، از راه‌هایی است به شما در داشتن خوابی آرام و آسوده کمک می‌کند و این مسئله است که کمتر کسی به آن توجه می‌کند. استفاده از مواد خوراکی مانند موز، ماهی سالمون، بادام، نخود، شیر، غلات حجیم شده و دم‌نوش‌های بدون کافئین به شما کمک می‌کند تا از خواب لذت بیشتری ببرید و خواب آرام‌تری داشته باشید.

مشکل خواب نوجوانان

گاهی پیش‌آمده که نوجوانان برای نخوابیدن و زود خوابیدن بهانه می‌آورند. این بهانه‌ها نه به دلیل آن است که نمی‌خواهند بخوابند بلکه به دلیل این است که مغزشان به‌طور طبیعی سرگرم کار است و برای به رختخواب رفتن آمادگی ندارد. گاهی نبود کالای خواب متناسب نوجوان در این سنین باعث بدخوابی آن‌ها می‌شود امروزه تشک طبی نوجوان نیز متناسب با فیزیک و شرایط جسمانی یک نوجوان توسط شرکت‌های تولید کننده و تشک ایرانی مانند تشک رؤیا تولید و به بازار عرضه‌شده است. گاهی با خرید تشک مناسب نوجوان می‌توانید به داشتن خوابی راحت در ساعات معین برای نوجوان و کودک خود کمک کنید.

وسایل اتاق‌خواب و لوازم ضروری آن چیست؟

لیست وسایل اتاق‌خواب شامل چه مواردی می‌شود؟ اتاق کودک، اتاق بزرگ‌سالان، تفاوت میان اتاق‌خواب دخترانه و پسرانه؟ در نگاه کلی کدام یک از لوازم ضروری بوده و کدام غیرضروری هستند؟

با توجه به اینکه اتاق‌خواب محل آرامش و خواب است چیدمان و لوازم مورد استفاده در آن بسیار مهم است و باید به‌صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد. لیست وسایل اتاق‌خواب را می‌توان به ترتیب زیر دانست:

تخت خواب، تشک طبی و کالای خواب، کمد لباس، کنسول و میز، آینه، پرده، فرش.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت + پنج =