کد خبر : 167917
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
-

درباره املاک VIP

درباره املاک VIP

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام املاک VIP، نسل جدید اینترنتی و فضاهای مجازی روش‌های کار در مشاورین املاک را به‌کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در مشاورین حرفه‌ای املاک هر‬ روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول در امر خرید – فروش – اجاره – معاوضه

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام املاک VIP، نسل جدید اینترنتی و فضاهای مجازی روش‌های کار در مشاورین املاک را به‌کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در مشاورین حرفه‌ای املاک هر‬ روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول در امر خرید – فروش – اجاره – معاوضه و مشارکت ترغیب می‏‌کند. این روزها دیگر افراد روش‌های مدرن مشاوره را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن و خاص می‌پسندند. ویژگی‏‏‏‌ها و طبیعت مشاورین حرفه‌ای با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ‏‏‌تر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفت‏‏‌های شخصی و جمعی در حرفه کاری خود هستیم.

امروزه ارزش اوقات فراغت ما با‬ وجود مشغله‏‌های روزانه بسیار گران‌بهاتر شده است. ما برای این اوقات ارزشمند شما برنامه‌ریزی فشرده‏‌تری داریم. دیگر صرف زمان‌هایی نسبتاً طولانی و دوندگی‌های بدون نتیجه در زمینهٔ املاک معنایی در افکار و ایده‌های ما ندارد.

شرایط فعلی انسان‌ها، ما را مجاب می‏‌کند که با تغییر در الگوهای قدیمی و نا‏کارآمد مشاوره‌های طولانی و بدون ثمر، هوشمندانه‏‌تر و امروزی‏‌تر زندگی کنیم. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏‌های روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‌‏‏‏های وقت‌گیر و درعین‌حال ریسک‌پذیرتر مانند جابجایی ملک و نقل‌مکان کردن دارد.

امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه‌حل‌های جدیدتر و عاقلانه‌تری وجود دارد، از جمله برای انتخاب بهترین مشاورین املاک.

دیگر کمتر کسی برای مشاوره در زمینهٔ ملک، بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏‌کند.

مشتریان قبل از مشاوره از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را می‏‌برند. مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب می‏‌کند و مایل است دقیق‏‌تر و با قاطعیت بیشتری ملک مورد‬ نظرش را انتخاب کند.

زندگی امروزی بی‏‌گمان مشاوره به رو‏‌ش‌های نوین‌تر، هوشمندانه‏‌تر و البته لذت‌بخش‌تری را می‏‌طلبد. از همین روست که هر روز به تعداد استفاده‌کنندگان مشتریان از خدمات منحصربه‌فرد املاک VIP افزوده می‌‏‏شود.

در این زمینه ما با شرایط ویژه و قوانین خاصی که مختص برند VIP هست فعالیت‏‌های با‬ اهمیت شما را همانند دیگر برنامه‌های روزمره و صرف‌نظر از سفرهای بیهوده درون‌شهری با هوشمندی و افکاری که خاص برند ما هست اولویت‌ها و دسترسی‌های آسان‌تری را با هفت قانون

۱- تعهد
۲- احترام
۳- راستی و صداقت
۴- عملکرد
۵- سادگی
۶- شفافیت
۷- همکاری

تا رسیدن به ایده‌آل‌های مطلوب شما با آرامش بیشتری در اختیارتان خواهیم گذاشت.

در همین راستا مدیریت املاک، آقای حسن رشیدی‌فر که از سال ۱۳۸۷ در منطقه شهرک غرب شروع به فعالیت کرده و با بازار پرهیاهو و هزارچهره ملک آشنا شده درنهایت با تلاش‌های بی‌وقفه و کسب تجربه و آموزش‌های لازم در زمینهٔ ملک؛ موفق به تأسیس املاک VIP در سال ۱۳۹۶ شدند.

املاک VIP افتخار دارد با کادری موفق در محیطی آرام، مدرن و گردآوری مجموعه‌ای پویا با خدمت‌رسانی مطلوب‌تر همواره نام برند VIP را در خاطره‌ها به یادگار داشته باشد.

آرامش و امنیت شما در مجموعه VIP آرمان‌های بزرگ ما را به‌سوی اهدافی بزرگ‌تر در جهت تصمیمات بهتر برای ارائه خدمات در زمینهٔ ملکی تضمین می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × دو =