کد خبر : 167892
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
-

انگیزه پنهان رژیم صهیونیستی از بی‌اطلاعی از سرنوشت متوسلیان

انگیزه پنهان رژیم صهیونیستی از بی‌اطلاعی از سرنوشت متوسلیان

به گزارش قائم آنلاین، سالها از ربایش سردار متوسلیان و همراهانشان در لبنان می گذرد و همواره سرنوشت این سردار سرافراز و همرزمانشان مهم ترین بحث در حوزه مذاکرات مبادله اسرا بین محور مقاومت با رژیم صهیونیستی بوده است. در این بین اگرچه رژیم صهیونیستی از ربایش سرادر متوسلیان و محل نگهداری وی اظهار بی

به گزارش قائم آنلاین، سالها از ربایش سردار متوسلیان و همراهانشان در لبنان می گذرد و همواره سرنوشت این سردار سرافراز و همرزمانشان مهم ترین بحث در حوزه مذاکرات مبادله اسرا بین محور مقاومت با رژیم صهیونیستی بوده است.
در این بین اگرچه رژیم صهیونیستی از ربایش سرادر متوسلیان و محل نگهداری وی اظهار بی اطلاعی می کند اما بر کسی پوشیده نیست که رژیم صهیونیستی در پس این اظهار بی اطلاعی انگیزه های پنهان خود را به پیش می برد.

شاید امروزه برخی به دنبال غرض ورزی های سیاسی، انگشت اتهام و تقصیر را به سوی افراد مختلف نشانه روند، اما نباید فراموش کنیم که سپاه در هیچ مبادله اسرایی، حاج احمد و یارانش را از محور پیگیریها دور نداشته و همواره بر تحقق این خواسته پافشاری کرده است.

سپاه چه در دوره فرماندهی سرلشگر رضایی، سرلشگر صفوی و سرلشگر جعفری، هر بار که فرصتی برای مبادله اسرا پیش آمده، از طریق حزب الله لبنان مهمترین تقاضای خود را استرداد احمد متوسلیان عنوان‌ کرده و در هیچ موردی نبوده که اسراییل و یا امریکا مستقیم و یا غیرمستقیم پذیرفته باشند که احمد متوسلیان و یا سه نفر دیگر همراه ایشان در اختیار آنها هستند.

در زمان فرماندهی سرلشکر رحیم صفوی که دهها زندانی فلسطینی در مقابل دو جنازه اسراییلی مبادله شد، صهیونیستها زیر بار اینکه احمد متوسلیان در اختیار آنهاست نرفتند.

در مذاکرات مورداشاره در دوره فرماندهی سرلشکر صفوی، سیدحسن نصرالله با راهبری هشیارانه مذاکرات مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی، فشار زیادی برای اطلاع از سرنوشت احمد متوسلیان وارد کرد ولی آنها نپذیرفتند.

اگرچه طی سالهای اخیر انتظار می رفت که گزارش سیاسی یا امنیتی دقیقی درخصوص وضعیت حاج احمد متوسلیان و همراهانشان توسط مستشاران سپاه قدس در منطقه یا توسط دیگر نیروهای جبهه مقاومت به تهران منعکس شود اما تاکنون وزارت خارجه و دستگاه های اطلاعاتی دولت و نیروهای مسلح کشورمان اطلاعات مستندی درخصوص وضعیت نگهداری این سردار بزرگ اسلام ارائه نکرده اند.

بی شک امروزه اگر محور مقاومت باعث افتخار نظام اسلامی است، اگر حزب الله لرزه بر اندام صهیونستها انداخته است، اگر شاهد پیروزی های محور مقاومت هستیم، اگر در عراق در یمن، سوریه، لبنان و فلسطین هستیم به برکت حضور و نفس مسیحایی حاج احمد متوسلیان و همرزمانشان است و به برکت همین حضور در آینده نزدیک شاهد ریشه کن شدن رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =