کد خبر : 167581
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
-

کمبود تجهیزات آتش‌نشانی چالش اصلی شهرداری کوهی‌خیل

کمبود تجهیزات آتش‌نشانی چالش اصلی شهرداری کوهی‌خیل

به گزارش قائم آنلاین، علی اصغر قاسمی در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک فرارسیدن روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اظهار کرد: از چند عامل موفقیت شهرداری کوهی‌خیل در سال گذشته یکی از آن انسجام و همدلی بین شورا و شهرداری بوده است. وی افزود: اجرای پروژه‌های عمرانی به صورت امانی و مشارکت بالای مردم در

به گزارش قائم آنلاین، علی اصغر قاسمی در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک فرارسیدن روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اظهار کرد: از چند عامل موفقیت شهرداری کوهی‌خیل در سال گذشته یکی از آن انسجام و همدلی بین شورا و شهرداری بوده است.

وی افزود: اجرای پروژه‌های عمرانی به صورت امانی و مشارکت بالای مردم در اجرای پروژه‌ها از دیگر عوامل موفقیت شهرداری کوهی‌خیل است.

شهردارکوهی‌خیل با بیان اینکه بودجه ۹۸ را همانند سال گذشته به میزان ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بسته‌ایم اظهار کرد: سال گذشته همین مقدار بودجه را محقق کردیم و علاوه برآن ۵۰۰ میلیون تومان دیگر نیز توانسته‌ایم درآمدزایی کنیم.

قاسمی با اشاره اینکه در سال گذشته توانسته‌ایم ۹۸ درصد اعتبارات دولتی را جذب کنیم بیان کرد: از ۳۲۰ میلیون تومان اعتبارات دولتی در سال گذشته ۳۱۶ میلیون تومان آن را جذب کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه ۶۶ درصد بودجه سال گذشته در بخش عمرانی شهر صرف شده است گفت: از بودجه تعیین شده در سال گذشته ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آن محقق شد که ۶۶ درصد آن در بخش عمرانی و ۳۴ درصد در بخش جاری صرف شده است.

شهردای کوهی‌خیل خاطرنشان کرد: در توزیع اعتبارات دولتی باید نگاه ویژه‌ای به شهرداری کوهی‌خیل شود زیرا جمعیت بهره‌بردار از خدمات شهردای ۵ برابر جمعیت ساکن این شهر هستند.

قاسمی یکی از چالش‌های اصلی این شهرداری را کمبود تجهیزات آتش‌نشانی اعلام و تأکید کرد: شهرکوهی‌خیل با اینکه ۲۵۰۰ نفر جمعیت ساکن دارد ولی باید به ۲۵ هزار نفر از جمعیت بخش گیلخواران در حوزه آتش‌نشانی خدمت‌رسانی کند و علاوه برآن باید واحدهای شهرک صنعتی را نیز به آن اضافه کرد فلذا تجهیزات موجود آتش‌نشانی شهرداری برای این مقدار جمعیت کافی نیست.

وی به یکی از پروژه‌های اصلی این شهرداری در سال جاری اشاره کرد و گفت: زیرسازی خیابان امام‌رضا با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان از جمله پروژه‌های عمرانی مهم شهرداری درسال جاری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + هجده =