کد خبر : 167667
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
-

نوه ماندلا: نظام آپارتاید در فلسطین شکست می‌خورد

نوه ماندلا: نظام آپارتاید در فلسطین شکست می‌خورد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، “شیف ماندلا” که یکی از نمایندگان پارلمان آفریقای جنوبی نیز هست، در حاشیه جشنواره “فلسطین اکسپو” در لندن عنوان کرد که تنها راه حل برای منازعه فلسطین، راهکار تشکیل دو کشور است. ماندلا اظهار کرد: ما در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ با هم برای

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، “شیف ماندلا” که یکی از نمایندگان پارلمان آفریقای جنوبی نیز هست، در حاشیه جشنواره “فلسطین اکسپو” در لندن عنوان کرد که تنها راه حل برای منازعه فلسطین، راهکار تشکیل دو کشور است.

ماندلا اظهار کرد: ما در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ با هم برای آزادی فلسطین و پایان دادن به نظام آپارتاید در آفریقای جنوبی مبارزه می‌کردیم و امروز آفریقای جنوبی آزاد شده و فردا هم فلسطین آزاد خواهد شد.

وی همچنین از تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای ممانعت از مشارکت او در این جشنواره به خاطر فعالیت در جنبش جهانی تحریم این رژیم BDS پرده برداشت.

لازم به ذکر است که جشنواره “فلسطین اکسپو” برای دومین بار است که برگزار می‌شود. اولین دوره این مراسم که از جمله گسترده‌ترین فعالیت‌های همبستگی با فلسطین در اروپا است، سال ۲۰۱۷ برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − نوزده =