کد خبر : 167754
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
-

لطفا تا قبل از خواندن این مطلب خانه نخرید

لطفا تا قبل از خواندن این مطلب خانه نخرید

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از زومیلا، با ناراحتی تمام باید بگوییم این وصف حال خیلی از مردم دور و برمان است و از طرفی این روزها همه چیز دست به دست هم داده که رؤیای شیرین خانه‌دار شدن برای خیلی‌ها تبدیل به کابوس شود. یکی از گرانی خانه شکایت می‌کند و دیگری از

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از زومیلا، با ناراحتی تمام باید بگوییم این وصف حال خیلی از مردم دور و برمان است و از طرفی این روزها همه چیز دست به دست هم داده که رؤیای شیرین خانه‌دار شدن برای خیلی‌ها تبدیل به کابوس شود. یکی از گرانی خانه شکایت می‌کند و دیگری از نبود خانه‌های مناسب برای خرید و اجاره! تکلیف چیست؟ باید در میان این همه شلوغی شهر به کدام بنگاه یا بهتر است بگوییم آژانس املاک سر بزنیم؟ کدام خانه‌های ارزان‌تر و بهتری دارد؟ از چند خانه دیدن کنیم و خسته‌تر شویم؟

رؤیای ما رؤیای خانه دار شدن شماست

بیشتر از این منتظرتان نمی‌گذاریم و کمی با زومیلا آشنایتان می‌کنیم، بله زومیلا درست شنیدید! وب سایتی که دو سال است در شهر همدان فعالیت خود را با یک تیم کوچک اما حرفه‌ای شروع کرده و حالا رویاهای بزرگی دارد. رویاهایی که به زودی دیگر رؤیا نیست. وب سایت زومیلا با همکاری صدها مشاور املاک از سراسر کشور آگهی‌های خرید و اجاره‌ی خانه و سایر املاک را منتشر می‌کند تا بتواند قدم کوچکی در بهبود روند معاملات ملکی بردارد.

در جریان زومیلا و خدماتش باشید

حالا که کمی با این وب سایت آشنا شده‌اید، دوست داریم اطلاعات بیشتری را به شما منتقل کنیم تا کامل‌تر در جریان باشید! این سامانه هوشمند با ثبت نام مشاورین املاک در پنل اختصاصی خود، این امکان را به مشاورین می‌دهد که با ثبت و انتشار فایل‌های خرید و اجاره املاک خود، شانس بیشتری در میدان رقابتی آژانس‌های املاک داشته و از طرفی جویندگان ملک با سرعت بیشتری بدون آن که نیازی به مراجعه‌های پی در پی به بنگاه‌ها داشته باشند ملک رویایی خود را اول انتخاب کنند و بعد برای انجام معامله خود با مشاور املاک آگهی تماس گرفته و در چشم بهم زدنی از خانه بازدید کنند و کلید خانه دلخواهشان را در دست بگیرند.

لطفاً خانه نخرید

برای همه ما بارها پیش آمده که چیزی را می‌خریم و می‌گوئیم ” کاش فلان چیز را نمی‌خریدیم” همین اتفاق برای معاملات ملکی هم پیش آمده و می‌آید و سروصداهای زیادی در بنگاه‌ها برای پشیمانی معاملات ملکی بالا می‌گیرد. خیلی از این پشیمانی‌ها بدلیل نداشتن اطلاعات کافی برای انجام معامله رخ می‌دهد. مثلاً خریدار از مواردی مانند سندخانه، وام خانه، مشاعات خانه و… بی خبر است. اینجاست که باید بگوییم لطفاً خانه نخرید تا قبل از اینکه به اندازه کافی به جستجو و مقایسه نپرداخته‌اید. عجله برای یکی از بزرگترین سرمایه زندگی شما یعنی خانه واقعاً کار عاقلانه‌ای نیست.

حالا چرا زومیلا؟

سوال بجا و به موقعی که الان در ذهن همه شما شکل گرفته که خب حالا چرا زومیلا؟ اصلاً چه امکاناتی دارد این وب سایت؟ در زومیلا شما با انتخاب شهر و محله و همچنین نوع معامله خود (خرید / اجاره) می‌توانید از جزئیات دقیق ملک که با نظم و ترتیب خاصی سازماندهی شده‌اند آشناتر شوید، قیمت ملک انتخابی خود را ببینید، اگر تصویری از ملک وجود داشت، خانه را ندیده بپسندید، موقعیت اطراف ملک را روی نقشه ببینید و… خب فکر می‌کنیم تا حدود زیادی جواب قانع کننده‌ای به سوال شما دادیم. البته تا یادمان نرفته باید بگوییم که زومیلا نوپا است و ممکن است در محله دلخواه‌تان آگهی‌های زیادی وجود نداشته باشد، اما از آنجایی که افراد خوش قولی در این تیم مشغول به کار هستند، به زودی به قول خود وفا می‌کنیم و با خدمات بیشتری منتظرتان هستیم.

خرید خانه و آپارتمان

در حال حاضر درصد بیشتری از آگهی‌های ما شامل آگهی‌های خرید و اجاره خانه و آپارتمان است و با توجه به شهری که در آن فعالیت می‌کنیم، یکی از پر آگهی‌ترین صفحات‌مان مربوط به خرید آپارتمان در همدان است اما بزودی در تمام کشور فایل‌های بیشتری برای شما داریم.

منتظر خبرهای بعدی ما باشید. آمده‌ایم که بمانیم در کنار خواسته‌های شما!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 − سه =