کد خبر : 167600
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
-

فعالیت ۹۵ مؤسسه قرآنی در لرستان

فعالیت ۹۵ مؤسسه قرآنی در لرستان

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام مهدی امیدیان، در گفت‌وگو ، منطقه لرستان، ۹۵ مؤسسه قرآنی در استان فعال هستند که از این تعداد ۸۴ مؤسسه به‌صورت رسمی ثبت شده و فعالیت دارند. وی از برگزاری دوازدهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان، در شهر مقدس قم خبر داد و گفت:

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام مهدی امیدیان، در گفت‌وگو ، منطقه لرستان، ۹۵ مؤسسه قرآنی در استان فعال هستند که از این تعداد ۸۴ مؤسسه به‌صورت رسمی ثبت شده و فعالیت دارند.

وی از برگزاری دوازدهمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان، در شهر مقدس قم خبر داد و گفت: جلسه هیئت مدیره روز ۱۹ تیرماه در مجتمع نور شهر مقدس قم و با حضور اعضای هیئت مدیره و بازرسان اتحادیه، تشکیل خواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات مردمی فرهنگی قرآن و عترت لرستان، همچنین از برگزاری بیست و یکمین مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان نوزدهم تیرماه در شهر مقدس قم خبر داد و اظهار کرد: مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان با حضور نمایندگان مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت لرستان و با دستور کار بررسی تراز مالی سال ۹۷ و گزارش بازرسین هیئت مدیره اتحادیه و همچنین تشکیل صندوق قرض‌الحسنه مجموعه تشکل‌های قرآن و عترت استان و شرح عضوگیری و واگذاری سهام این صندوق تشکیل خواهد شد.

امیدیان با اشاره به اینکه این مجمع عمومی دومین مجمع بعد از ادغام اتحادیه‌های تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت و مؤسسات مردمی قرآنی استان است که تشکیل می‌شود، بیان کرد: این مجمع در مجتمع نور شهر مقدس قم و با سخنرانی حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم و حضور حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج − چهار =