کد خبر : 167583
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
-

تخریب ساختمان‌های یک شهر برای اجرای مصوبه ۶۰ سال قبل!

تخریب ساختمان‌های یک شهر برای اجرای مصوبه ۶۰ سال قبل!

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی رضوانی در گفت‌وگو ، با بیان اینکه توریست گردشگر با بی بند و باری و هرزگی فرق دارد اظهار کرد: در تمام دنیا پلیس در اولویت است و کسی آن را بخاطر وظایف ذاتی ماخذه نمی‌کند اما برعکس دنیا عمل می کنیم. وی افزود: شهرت رامسر بخاطر خوشنامی طبیعت زیبا

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی رضوانی در گفت‌وگو ، با بیان اینکه توریست گردشگر با بی بند و باری و هرزگی فرق دارد اظهار کرد: در تمام دنیا پلیس در اولویت است و کسی آن را بخاطر وظایف ذاتی ماخذه نمی‌کند اما برعکس دنیا عمل می کنیم.

وی افزود: شهرت رامسر بخاطر خوشنامی طبیعت زیبا و پاک بودن مردم است و در خانه مسافر اساس این است که زمانی حجم بالای مسافر به هتل ها هدایت شوند به خانه هایی که ساماندهی شده هستند اسکان داده می شود.

شهردار کتالم و ساداتشهر خاطر نشان کرد: از هتلداران و مراکز سرمایه گذاری حمایت شود و با احداث هتل های پنج ستاره در رامسر از جامعه هتلداران حمایت قانونی کنیم و افرادی که خانه‌هایشان را ثبت کردند و مجوز گرفتند حمایت شوند.

این مسئول افزود: پلیس با مسافران خاطی برخورد کند تا امنیت مسافر سبب ماندگاری آن شده و اگر به سمت بی بند و باری و هرزگی برویم اعتبار فرهنگی سطح شهر پایین می آید.

رضوانی تصریح کرد: در خصوص تابلوها، سد معبر و صنایع تعمیرگاهی کار گروهی بین شهرداری، مجمع امور صنفی و صنعت و معدن جهت تغییر اساسی ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه بعنوان یک شهروند رامسری برای فرودگاه نگران هستم گفت: احساس می‌کنم با حریم پروازی و لغو پروازها قصد تعطیلی فرودگاه رامسر را دارند.

شهردار کتالم و سادات شهر گفت: فرودگاه رامسر در سال گذشته روزی ۹ پرواز داشت و مصوبات ۶۰ سال پیش را می‌خواهند امروز عملی کنند که باید تمام سادات شهر را تخریب و هموار کنیم که باب تبع فرودگاه رامسر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 15 =