کد خبر : 167780
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
-

اگر تعادلم را در یک حرکت حفظ می‌کردم نقره می‌گرفتم

اگر تعادلم را در یک حرکت حفظ می‌کردم نقره می‌گرفتم

به گزارش قائم آنلاین، کوروش بختیار پس از کسب مدال برنز پومسه سی‌امین دوره یونیورسیاد در ناپل، اظهار داشت: سطح مسابقات بالا بود و حریفان قهرمان جهان و آسیایی ما در مسابقات بودند. جو برگزاری از نظر کیفیت کمتر از مسابقات جهانی و آسیایی بود اما شرکت‌کننده‌ها قوی بودند و حق اشتباه نداشتیم. وی در

به گزارش قائم آنلاین، کوروش بختیار پس از کسب مدال برنز پومسه سی‌امین دوره یونیورسیاد در ناپل، اظهار داشت: سطح مسابقات بالا بود و حریفان قهرمان جهان و آسیایی ما در مسابقات بودند. جو برگزاری از نظر کیفیت کمتر از مسابقات جهانی و آسیایی بود اما شرکت‌کننده‌ها قوی بودند و حق اشتباه نداشتیم.

وی در ادامه افزود: اگر در یک تکنیک بی‌تعادلی نداشتم قطعاً نقره می‌گرفتم اما خوشحالم که دست خالی نیستم و توانستم جواب اعتماد استاد نظری را بدهم و از وی تشکر می‌کنم. از استاد ناصر برجی که استاد پایه من بود نیز تشکر می‌کنم.

تکواندو کار ایران در خصوص مسابقات تیمی که فردا برگزار می‌شود، یادآور شد: برای آمادگی در بخش تیمی تلاش کردیم. سطح رقابت‌های تیمی کمتر از انفرادی نیست. بچه‌های ما واقعاً قوی هستند خیلی از کشورها از قدرت پومسه ما می‌ترسند و فقط باید خودمان را باور داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 12 =