کد خبر : 167629
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
-

افتتاح پایگاه سلامت شهری در کرمان

افتتاح پایگاه سلامت شهری در کرمان

به گزارش قائم آنلاین، صبح امروز ۱۶ تیرماه در راستای توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی با حضور معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی پایگاه سلامت شهری شادروان دکتر احسان سپهری افتتاح شد. برپایه این گزارش؛ این ساختمان با زیربنای ۳۷۵ مترمربع و با اعتبار حدود

به گزارش قائم آنلاین، صبح امروز ۱۶ تیرماه در راستای توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی با حضور معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی پایگاه سلامت شهری شادروان دکتر احسان سپهری افتتاح شد.

برپایه این گزارش؛ این ساختمان با زیربنای ۳۷۵ مترمربع و با اعتبار حدود ۴۵۰ میلیون تومان احداث شده که بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان به منظور خرید تجهیزات در این مجموعه هزینه شده است.

عملیات اجرایی این پروژه در سال ۹۵ و با همکاری خیرین، دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری واقع در محله بنی هاشم آغاز شد که در این مجموعه ارایه برخی خدمات به صورت رایگان و نیمه رایگان است.

رییس سازمان اجتماعی کشور از دفتر تسهیل گری بنی هاشم بازدید کرد و در جریان اقدامات صورت گرفته در راستای توانمندسازی و هویت بخشی به مردم این محله قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 2 =