کد خبر : 167678
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
-

آتش‌سوزی در ۱۱ هکتار از مراتع و باغات سیروان

آتش‌سوزی در ۱۱ هکتار از مراتع و باغات سیروان

به گزارش قائم آنلاین، سردار «نورعلی یاری» اظهار کرد: حوالی ساعت یک بامداد شب گذشته طی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی در مراتع شهرستان سیروان، بلافاصله مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. وی افزود: بنا بر گزارش مأموران انتظامی، متأسفانه به علت این

به گزارش قائم آنلاین، سردار «نورعلی یاری» اظهار کرد: حوالی ساعت یک بامداد شب گذشته طی تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی در مراتع شهرستان سیروان، بلافاصله مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: بنا بر گزارش مأموران انتظامی، متأسفانه به علت این حریق مقدار تقریبی ۱۰ هکتار از مراتع و یک هکتار از باغات انگور در روستای لرینی قدیم در آتش سوخت.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: با تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر و به موقع عوامل انتظامی، منابع طبیعی، آتش نشانی و کمک‌های مردمی، این آتش سوزی مهار و خاموش شد.

وی تصریح کرد: تحقیقات پلیس در خصوص علل وقوع آتش سوزی در دست بررسی است.

یاری خاطرنشان کرد: بی مبالاتی و قصور اشخاص باعث بروز آتش سوزی‌های وسیع می‌شود که پوشش انبوه گیاه خشک و وزش باد، مهار آتش را با مشکل مواجه می‌سازد.

وی گفت: متأسفانه سال جاری از جمله سال‌های پرچالش در خصوص آتش سوزی‌ها را شاهد بودیم که وقوع چندین فقره آتش سوزی و ایراد خسارت بر زارعین زحمت‌کش و منابع بکر طبیعی و از بین رفتن پوشش گیاهی و محیط زیست باعث تأسف است، سر به هوایی و سهل انگاری شخص یا اشخاصی دسترنج یکسال عده‌ای را بر باد می‌دهد.

یاری گفت: پلیس با جدیت پیگیر علت و شناسایی و دستگیری عاملان بروز این آتش سوزی جهت معرفی به دستگاه قضائی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =