کد خبر : 167321
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
-

ورود سریع برای جلوگیری از تخریب کامل جاده‌های بالادست میاندورود

ورود سریع برای جلوگیری از تخریب کامل جاده‌های بالادست میاندورود

به گزارش قائم آنلاین، طوفان و سیل روزهای پایانی سال گذشته باعث ایجاد خسارت به بخش‌های مختلف کشاورزی و زیرساختی میاندورود از جمله راه‌های ارتباطی روستاهای این شهرستان وارد کرده است که بعد از پایان طوفان اقدامات اولیه برای بازگشایی انجام شد و در حال حاضر رفت و آمد در جریان است اما در بعضی

به گزارش قائم آنلاین، طوفان و سیل روزهای پایانی سال گذشته باعث ایجاد خسارت به بخش‌های مختلف کشاورزی و زیرساختی میاندورود از جمله راه‌های ارتباطی روستاهای این شهرستان وارد کرده است که بعد از پایان طوفان اقدامات اولیه برای بازگشایی انجام شد و در حال حاضر رفت و آمد در جریان است اما در بعضی از نقاط که جاده‌ها دچار رانش و یا تخریب شدند نیاز به ورود سریع برای جلوگیری از تخریب کامل جاده است تا این جاده به طور کامل مسدود نشود.

جاده روستاهای بالادست میاندورود که در ۹ نقطه دچار رانش شده بودند در دو نقطه این رانش و تخریب شدید بود و نیاز به ترمیم فوری برای جلوگیری از خسارت بیشتر دارد.

جاده بالادست میاندورود در منطقه سنگدره که در این طوفان دچار رانش و خسارت شد اگر ترمیم نشود و تخریب جاده کامل شود بازگشایی دوباره آن سخت خواهد بود و به همین دلیل باید قبل از اینکه جاده به‌طور کامل تخریب شود اقدامات مناسب انجام شود.

علی غلامیان فرماندار میاندورود در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره این موضوع، اظهار کرد: برای بررسی خسارت در شهرستان‌ها و تعیین برنامه برای حل آن جلساتی در شهرستان‌های خسارت دیده با حضور مدیران کل برگزار می‌شود که این جلسه در سیمرغ و نکا برگزار شده و ما هم درخواست کردیم که این جلسه در میاندورود برگزار شود و با حضور نمایندگان و مدیران کل راه، مسکن، معاون عمرانی استاندار و… بازدیدی از بخش های خسارت دیده داشته باشیم و سپس تصمیات لازم اتخاذ شود.

کامل نصراللهی مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای میاندورود، گفت: با مسئول مدیریت بحران استان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بازدیدی از جاده بالادست میاندورود داشتیم و با پیمانکار هم برای شروع به کار صحبت کردیم و منتظر ابلاغ اوراق هستیم تا بتوانیم با پیمانکار قرارداد ببندیم.

نصراللهی بیان کرد: ترمیم جاده منطقه سنگدره بیش از یک میلیارد تومان و جاده منطقه توسکله قبل از روستای سنه‌کوه حدود ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: پل تخریب شده جاده دنگسرک در حال بازسازی و اجرا توسط پیمانکار است و برای ترمیم و تکمیل پل تازه‌آباد سپاه نزدیک ساحل حدود ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که برای شروع همه این پروژه‌ها منتظر ابلاغ اوراق هستیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + هفده =