کد خبر : 167525
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
-

عضویت افتخاری نویسندگان افغانستان در انجمن نویسندگان کودک

عضویت افتخاری نویسندگان افغانستان در انجمن نویسندگان کودک

به گزارش قائم آنلاین، گردهمایی نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان افغانستان با نویسندگان ادبیات کودک ایران با عنوان همدلی و همزبانی امروز شنبه ۱۵ تیرماه در محل انجمن نویسندگان کودک و نوجوان با حضور محمدکاظم کاظمی، مهدی حجوانی، فرهاد حسن‌زاده، شهرام اقبال‌زاده، مجید راستی و جمعی از نویسندگان کودک و نوجوان ایران و افغانستان برگزار

به گزارش قائم آنلاین، گردهمایی نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان افغانستان با نویسندگان ادبیات کودک ایران با عنوان همدلی و همزبانی امروز شنبه ۱۵ تیرماه در محل انجمن نویسندگان کودک و نوجوان با حضور محمدکاظم کاظمی، مهدی حجوانی، فرهاد حسن‌زاده، شهرام اقبال‌زاده، مجید راستی و جمعی از نویسندگان کودک و نوجوان ایران و افغانستان برگزار شد.

فریدون عموزاده خلیلی رئیس انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در این مراسم با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست اظهار کرد: فکر می‌کنم در ۲۲ سالگی که انجمن نویسندگان کودک و نوجوان تشکیل شده این نشست یکی از بهترین اتفاق‌ها بوده است.

او افزود: ادبیات می‌تواند حامل صدای کودکان و نوجوانان باشد. ادبیات می‌تواند مصیبت‌هایی که کودکان افغانستان برده‌اند را منعکس کند و آنها را به دیگران منتقل کند. ادبیات، گستردن جهان تازه‌ای برای مخاطبان است.

او سپس خاطرنشان کرد: نباید نگران این باشیم که مسئولینی در این نشست‌ها شرکت می‌کنند یا نه. به نظر من کارکرد ادبیات بیشتر از سیاست و قدرت است و ادبیات می‌تواند همدلی و همزبانی را بین کودکان افغانستان و ایران ایجاد کند.

رئیس انجمن نویسندگان کودک و نوجوان بیان کرد: برای همدلی و ارتباط نویسندگان افغانستانی با نویسندگان ایرانی، نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان افغانستان می‌توانند به صورت افتخاری به عضویت انجمن نویسندگان کودک و نوجوان دربیایند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + یازده =