کد خبر : 167390
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
-

بنایی ساختمان و نکات مهم در مورد بازسازی خانه

بنایی ساختمان و نکات مهم در مورد بازسازی خانه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سون کاشی کار، بنایی ساختمان فقط یک حرفه نیست بلکه هنری است که می‌تواند کارهای فوق‌العاده انجام دهد و برای مثال یک بنای ساختمان ماهر می‌تواند با بازسازی ساختمان در ساختمان‌هایی که عمر مفید آنها به پایان نرسیده ولی گذر زمان تا حدودی از مطلوبیت آنها کاسته است،

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سون کاشی کار، بنایی ساختمان فقط یک حرفه نیست بلکه هنری است که می‌تواند کارهای فوق‌العاده انجام دهد و برای مثال یک بنای ساختمان ماهر می‌تواند با بازسازی ساختمان در ساختمان‌هایی که عمر مفید آنها به پایان نرسیده ولی گذر زمان تا حدودی از مطلوبیت آنها کاسته است، جلوه و کیفیت آن ساختمان را به نحوی افزایش دهد که زندگی در آن بنا بازهم تا سال‌ها برای ساکنان دلپذیر شود. بازسازی ساختمان، کاری تخصصی است که امور مختلف بنّایی ساختمان را شامل می‌شود و این کار باید توسط یک تیم حرفه‌ای که به تمام امور بنّایی ساختمان احاطه داشته باشند، انجام شود. در ادامه با برخی نکات مهم در مورد بازسازی ساختمان آشنا می‌شوید.

در برآورد هزینه‌های بازسازی از حرفه‌ای‌ها کمک بگیرید

مهم‌ترین نکته در بازسازی ساختمان، برآورد هزینه‌های بازسازی است که برای این کار نیازمند یک گروه حرفه‌ای هستید. این گروه حرفه‌ای باید شامل بنای ساختمان، کاشی کار، سنگ کار، عایق کار، لوله‌کش، گچ کار، مجری گچ بری، سقف کاذب و آرک، کابینت کار، نقاش و … باشد. بدون برآورد دقیق از هزینه‌های بازسازی ممکن است بودجه‌ای نامتناسب برای بازسازی در نظر گرفته باشید و کار در مرحله اجرا با مشکل مواجه شود یا نتیجه نهایی بازسازی ساختمان با آنچه مدنظر شماست تفاوت ناخوشایندی داشته باشد. گروه خدمات ساختمانی سون، با گروهی حرفه‌ای و کامل از ارائه دهندگان انواع خدمات ساختمانی آماده مشاوره رایگان و انجام کلیه امور بنایی ساختمان از جمله برآورد هزینه‌های بازسازی ساختمان به شما است.

اهمیت کف سازی در بازسازی ساختمان

کف ساختمان یکی از اجزایی است که در بازسازی، جمع‌آوری و با مصالح و طرح‌های جدید نوسازی می‌شود. همان طور که در ساخت اولیه یک بنا، کف سازی اهمیت فراوانی دارد در بازسازی نیز اهمیت کف سازی قابل توجه است. کف ساختمان جایی است که همیشه در معرض تردد و دید شماست و اگر قرار است کف جدید ساختمان شما، از نظر استحکام و زیبایی در حد مطلوب باشد نیازمند یک بنّای ساختمان خبره هستید. اگر بنّای ساختمان شما در کار خود مجرب و حرفه‌ای باشد، علاوه بر انجام زیرسازی به نحو مطلوب، در انتخاب سرامیک یا سنگ مرغوب و زیبا و یا دیگر انواع کف پوش‌ها برای کف ساختمان نیز به شما مشاوره خواهد داد.

بازسازی ساختمان را به یک گروه هماهنگ بسپارید

توجه به برخی ارکان ساختمان مثل سالن پذیرایی و آشپزخانه در بازسازی ساختمان طبیعی است و همه به این ارکان توجه می‌کنند اما قسمتی که باید به آن توجه شود و اگر از آن غفلت کنید دردسر و هزینه‌های زیادی به شما تحمیل خواهد کرد، حمام و سرویس بهداشتی است. آنچه بیش از هر چیز در بازسازی حمام و سرویس بهداشتی اهمیت دارد، عایق کاری و آب بندی کف و دیوارهاست و در این کار شما علاوه بر عایق‌های سنتی همچون قیرگونی می‌توانید از عایق‌های جدید پلیمری نیز استفاده کنید. لوله کشی آب و فاضلاب نیز در بازسازی حمام و سرویس بهداشتی اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. کار بازسازی نیازمند همکاری و هماهنگی بین تیم‌های مختلف از بنا و کاشی کار و سنگ کار گرفته تا گچ کار و لوله‌کش و … است. اگر بازسازی ساختمان خود را به یک گروه هماهنگ که تمام این خدمات را ارائه می‌کنند، بسپارید، علاوه بر سرعت بخشیدن به کار، با جلوگیری از دوباره کاری، در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی می‌کنید.

گروه خدمات ساختمانی سون با سال‌ها تجربه در ارائه انواع خدمات بنایی در خدمت متقاضیان است. این مجموعه در طول سه دهه فعالیت خود بیش از ۳۴۰ پروژه بزرگ را با موفقیت اجرا کرده که کارنامه آن در سطح شهر تهران قابل مشاهده است. از مهمترین پروژه‌های این مجموعه می‌توان بازسازی و نوسازی کاخ سعدآباد، سنگ کاری نمای برج وسنه تهران، همکاری در اجرای پروژه پل طبیعت تهران، کاشی کاری برج پارسپالاد تهران و مشارکت در بیش از ۱۳۰ ابر پروژه دیگر – که به صورت تفصیلی در سایت قابل مشاهده و ارزیابی است – اشاره کرد.

برای آشنایی با توانمندی‌ها و سفارش کار به گروه خدمات ساختمانی سون به سایت این شرکت می‌توانید به آدرس https://۷kashikar.ir مراجعه کرده یا با شماره ۲۶۴۱۵۲۱۳ – ۰۲۱ و ۰۹۱۹۴۰۵۹۸۳۲ تماس بگیرید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 4 =