کد خبر : 167105
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۳۰
-

فعالیت بیش از ۲۶۰۰ سمن در بخش ورزش

فعالیت بیش از ۲۶۰۰ سمن در بخش ورزش

به گزارش قائم آنلاین، مسعود سلطانی‌فر در نشست هم‌اندیشی هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد لرستان اظهار کرد: امروزه نظام‌های توسعه‌یافته در سطح دنیا برای قهرمان‌پروری سرمایه‌گذاری ویژه می‌کنند. وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین و ارزان‌ترین ابزارهایی که می‌تواند موجب شور و نشاط مردم را فراهم کند، ورزش است. سلطانی‌فر با اشاره به تحریم‌های ناعادلانه

به گزارش قائم آنلاین، مسعود سلطانی‌فر در نشست هم‌اندیشی هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد لرستان اظهار کرد: امروزه نظام‌های توسعه‌یافته در سطح دنیا برای قهرمان‌پروری سرمایه‌گذاری ویژه می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین و ارزان‌ترین ابزارهایی که می‌تواند موجب شور و نشاط مردم را فراهم کند، ورزش است.

سلطانی‌فر با اشاره به تحریم‌های ناعادلانه و ظالمانه آمریکا، خاطرنشان کرد: با وجود این تحریم‌ها، ملت ایران با رهبری مقتدر و دولتی توانمند با صلابت‌تر و عزت‌تر از گذشته در حال عبور از مشکلات است.

وی بیان کرد: ورزش یکی از ابزارهای خروج مشکلات و فراهم کردن زمینه‌های امید و نشاط در بین مردم است و به دنبال ایجاد فضایی با نشاط در بخش‌های مختلف ورزش هستیم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص افتتاح سالن دوومیدانی شهید سید ناصر کریمی مجموعه ورزشی خرم‌آباد اظهار کرد: لرستان ورزشکاران خوب و بااستعدادی در این رشته دارد که امیدواریم با استفاده از این سالن مجهز شاهد شرایط به مراتب بهتری در دوومیدانی این استان باشیم و در بخش استعدادیابی نیز انتظار فعالیت‌های خوبی داریم.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم سالن دوومیدانی خرم‌آباد هرچه سریع‌تر تجهیز و برای میزبانی‌های بین‌المللی آماده شود.

سلطانی‌فر در خصوص سمن‌ها نیز گفت: بیش از ۲۶۰۰ سازمان مردم‌نهاد در بخش ورزش و در مجموع ۳۰ هزار سمن در کشور فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + دوازده =