کد خبر : 167119
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
-

سهم محصولات مختلف در درآمدزایی غول‌های تکنولوژی

سهم محصولات مختلف در درآمدزایی غول‌های تکنولوژی

به گزارش قائم آنلاین، بسیاری از شرکت‌های توسعه دهنده محصولات تکنولوژی بخش بزرگی از درآمدهای خود را از محصولات معروف و محبوب خود به دست می‌آورند و سایر سرویس‌ها و محصولات آنها سهم کوچکی در افزایش درآمدزایی و سودآوری آنها دارند. طبق اعلام وب سایت visualcapitalist، این گزارش که به میزان درآمد و سهم محصولات

به گزارش قائم آنلاین، بسیاری از شرکت‌های توسعه دهنده محصولات تکنولوژی بخش بزرگی از درآمدهای خود را از محصولات معروف و محبوب خود به دست می‌آورند و سایر سرویس‌ها و محصولات آنها سهم کوچکی در افزایش درآمدزایی و سودآوری آنها دارند.

طبق اعلام وب سایت visualcapitalist، این گزارش که به میزان درآمد و سهم محصولات مختلف توسعه داده شده توسط غول‌های تکنولوژی در جهان همچون اپل، آلفابت (شرکت مادر گوگل)، مایکروسافت، آمازون و فیس بوک می‌پردازد، بر اساس اطلاعات و آمارهای مربوط به سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ میلادی است که به گفته کارشناسان و تحلیلگران، با گذشت زمان همچنان اطلاعات آماری نشان می‌دهد که سهم هر یک از محصولات در افزایش درآمدهای حاصل از توسعه و فروش شرکت‌های مذکور تغییر چندانی نداشته است و تقریباً ثابت باقی مانده است.

در زیر به سهم هر یک از محصولات و سرویس‌های ارائه شده توسط بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی در جهان در میزان درآمد و سودآوری آنها خواهیم پرداخت:

اپل

گوشی‌های هوشمند آیفون: ۶۳ درصد

تبلت‌های آیپد: ۱۰ درصد

لپ تاپ‌های مک بوک: ۱۱ درصد

سرویس و خدمات: ۱۱ درصد

سایر محصولات: ۵ درصد

آلفابت (شرکت مادر گوگل)

تبلیغات در پلتفرم یوتیوب و Google Ads : ۸۸ درصد

سایر محصولات شامل سیستم عامل اندروید، گوشی‌های هوشمند پیکسل و فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور: ۱۱ درصد

سایر محصولات همچون Verily ، nest، capital G ، Google fiber و Colico : ۱ درصد

مایکروسافت

برنامه‌های مایکروسافت آفیس: ۲۸ درصد

سرورهای سیستم عامل ویندوز و مایکروسافت آژور: ۲۲ درصد

کنسول‌های بازی ایکس باکس: ۱۱ درصد

سیستم عامل ویندوز: ۹ درصد

تبلیغات در پلتفرم‌های بینگ و Microsoft advertising : ۷ درصد

محصولات مایکروسافت سرفیس: ۵ درصد

سایر: ۱۸ درصد

آمازون

فروشگاه آنلاین و اینترنتی محصولات در آمازون: ۷۲ درصد

رسانه‌های مبتنی بر پلتفرم آمازون: ۱۸ درصد

آمازون وب سرویس: ۹ درصد

سایر: ۱ درصد

فیس بوک

تبلیغات در پلتفرم فیس بوک: ۹۷ درصد

سایر: ۳ درصد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =