کد خبر : 167190
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
-

اعتماد به اروپا نتیجه‌ای جز زیان ندارد

اعتماد به اروپا نتیجه‌ای جز زیان ندارد

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام رضا محمدنسب در خطبه های نماز جمعه میاندورود با اشاره به دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب؛ اظهار کرد: دو کنگره بزرگ اسلامی داریم که همه مسلمانان دور هم جمع می شوند یکی حج و دیگری نماز جمعه است. وی بیان کرد: حج هم عبادی و هم سیاسی است

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام رضا محمدنسب در خطبه های نماز جمعه میاندورود با اشاره به دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب؛ اظهار کرد: دو کنگره بزرگ اسلامی داریم که همه مسلمانان دور هم جمع می شوند یکی حج و دیگری نماز جمعه است.

وی بیان کرد: حج هم عبادی و هم سیاسی است که وحدت، دفاع از مظلومین و برائت از مشرکین از ضروریات سیاسی حج است.

امام جمعه میاندورود خاطرنشان کرد: اگر مسلمانان با هم اتحاد داشتند امروز رژیمی مانند اسرائیل وجود نداشت و اعتراض نکردن به آمریکا در حج خواست شیطان است چون آمریکا شیطان بزرگ است.

محمدنسب با اشاره به ایجاد سازوکار مالی اروپا به نام اینستکس، تصریح کرد: وقتی اروپا از ما نفت نمی خرد و توقع دارد که پول نفت را به آنها برای خرید غذا و دارو بدهیم چه بدرد ما می‌خورد و این نتیجه اعتماد به غرب است.

وی افزود: از دولت مردانمان انتظار داریم که تعلل نکنند و تعهدات هسته ای را کاهش دهند.

خطیب جمعه میاندورود با اشاره به ۱۴ تیر روز قلم، گفت: قلم آنقدر ارزش دارد که خداوند به آن قسم می خورد، اگر قلم نبود دین و مذهب و قرآن هم نبود و اگر قلم دست افراد نا اهل باشد مردم را گمراه و اگر دست اهلش باشد مردم را هدایت می کند و قلم می تواند آرامش برقرار یا از بین ببرد.

محمدنسب به ۱۶ تیر روز مالیات اشاره کرد و افزود: فرهنگ مالیات در کشور جا نیفتاده است و اگر تولیدکنندگان واقعی مالیات را به درستی پرداخت کنند این همه وابسته به نفت نبودیم.

امام جمعه میاندورود در پایان امام زادگان را قطب فرهنگی دانست و اظهار کرد: ۱۷ تیر روز تجلیل از امام زادگان است و اوقاف و مردم و کسانی که موقوفات در دست آنها است تلاش کنند که سهم وقت را پرداخت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =