کد خبر : 167048
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
-

۶۷ درصد از مدارس بخش جوادآباد فرسوده است

۶۷ درصد از مدارس بخش جوادآباد فرسوده است

به گزارش قائم آنلاین، محمد حیدری به مناسبت روز دهیاران و شهرداران، در همایش دهیاران منطقه جوادآباد که عصر پنجشنبه در سالن آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد، بیان کرد: دهیاری‌ها ۴۸ وظیفه دارند و با کمترین انتظارات کار خود را انجام می‌دهند، آنها این ایثارگری را انجام می‌دهند و در آماج حملات هم

به گزارش قائم آنلاین، محمد حیدری به مناسبت روز دهیاران و شهرداران، در همایش دهیاران منطقه جوادآباد که عصر پنجشنبه در سالن آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد، بیان کرد: دهیاری‌ها ۴۸ وظیفه دارند و با کمترین انتظارات کار خود را انجام می‌دهند، آنها این ایثارگری را انجام می‌دهند و در آماج حملات هم قرار می‌گیرند.

بخشدار منطقه جوادآباد گفت: خیلی از مسائل با هماهنگی مسئولین شهرستانی و استانی باید انجام شود و این موجب کند شدن برخی پروژه‌ها می‌شود.

حیدری تصریح کرد: انتظار می‌رود نگاه ویژه ای از سوی دستگاه‌های قانونگذار به بودجه آموزش و پرورش بشود؛ چرا که موضوعات آموزش و پرورش با دهیاری‌ها گره خورده است و دهیاری‌ها همراه آموزش و پرورش هستند.

وی خاطر نشان کرد: اگر خدماتی که انجام می‌دهید همراه با کرامت باشد، باقیات الصالحات خواهد بود و امیدوارم بتوانیم خدمات کریمه را به ارمغان بیاوریم.

بخشدار منطقه جوادآباد گفت: وقتی روستاهای منطقه، حداقل‌ها را نداشته باشند، خالی خواهد شد ولی خوشبختانه با توجه به عملیات‌های عمرانی انجام گرفته در سطح روستاها شاهد مهاجرت معکوس در روستاها هستیم.

محمد حیدری افزود: در بخش جوادآباد ۵۴ مدرسه داریم که ۳۵ مدرسه فرسوده است که خوشبختانه ۱۰ مدرسه در سال جاری بازسازی شده و امیدواریم با وقف فرهنگی بتوانیم بقیه مدارس را نیز سرو سامان بدهیم، دهیاری‌های این بخش در ۲ سال گذشته مبلغ ۷۳۴ میلیون تومان برای نوسازی مدارس هزینه کرده اند.

وی ادامه داد: باید وقف فرهنگی در جامعه فرهنگ سازی شود و مردم مؤمن و متدین به این وقف تشویق و ترغیب شوند، مردم پای کار نظام ایستاده اند و امسال که انتخابات داریم، شاهد خواهیم بود که مردم پرشورتر از گذشته پای صندوق‌های رأی خواهند رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × سه =