کد خبر : 166915
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
-

کاریکاتور/۳ جامی که دستان آلیسون از مسی گرفت!

کاریکاتور/۳ جامی که دستان آلیسون از مسی گرفت!

به گزارش قائم آنلاین، روز گذشته دیدار تیم‌های برزیل و آرژانتین در نیمه نهایی کوپا آمریکا با پیروزی دو بر صفر سلسائو به پایان رسید. گل‌های این بازی را ژسوس و فیرمینیو به ثمر رساندند. ناکامی مسی در امر گلزنی و از طرفی درخشش آلیسون بکر سوژه رسانه ها شده است و به نوعی دلیل

به گزارش قائم آنلاین، روز گذشته دیدار تیم‌های برزیل و آرژانتین در نیمه نهایی کوپا آمریکا با پیروزی دو بر صفر سلسائو به پایان رسید. گل‌های این بازی را ژسوس و فیرمینیو به ثمر رساندند.

ناکامی مسی در امر گلزنی و از طرفی درخشش آلیسون بکر سوژه رسانه ها شده است و به نوعی دلیل اصلی صعود برزیل و حذف آرژانتین ناتوانی فوق ستاره آرژانتینی در باز کردن این دروازه بان برزیلی عنوان شده است.

کاریکاتوریست سایت گل هم این موضوع را سوژه کاریکاتور خود کرده است و یکی از عوامل اصلی نرسیدن مسی و یارانش به فینال را دروازه‌بان برزیل می‌داند.

آلیسون در ۹ دیدار اخیری که به میدان رفته دروازه خود را بسته نگه داشته است، البته او در دیدار با آرژانتین خوش شانس بود و توپ دو بار به تیرک دروازه او اصابت کرد.

دروازه بان برزیلی ۸۴۶ دقیقه است که گلی را دریافت نکرده است.

آلیسون ۳ بار باعث شد تا مسی از رسیدن به جام باز بماند. سال ۲۰۱۸ درون دروازه رم، سال ۲۰۱۹ درون دروازه لیورپول و حالا درون دروازه برزیل.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 2 =