کد خبر : 166881
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۴۵
-

نکوداشت «اسحاق انور» در رادیو فرهنگ

نکوداشت «اسحاق انور» در رادیو فرهنگ

به گزارش قائم آنلاین، برنامه «نیستان» این هفته به معرفی آثار اسحاق انور خواننده‌ای که در سکوت و تنهایی از دنیا رفت می‌پردازد. بنا بر این گزارش، قطعه‌های «نوروز خوانی» و «نوروز» در آلبوم «ایران من» با صدای همایون شجریان از سروده‌های اسحاق انور است. اسحاق انور، خواننده آهنگساز و شاعر متولد اول اردیبهشت ۱۳۵۱ بود.

به گزارش قائم آنلاین، برنامه «نیستان» این هفته به معرفی آثار اسحاق انور خواننده‌ای که در سکوت و تنهایی از دنیا رفت می‌پردازد.

بنا بر این گزارش، قطعه‌های «نوروز خوانی» و «نوروز» در آلبوم «ایران من» با صدای همایون شجریان از سروده‌های اسحاق انور است.

اسحاق انور، خواننده آهنگساز و شاعر متولد اول اردیبهشت ۱۳۵۱ بود. او تا کنون آثار بسیاری را ساخته و خوانده و آهنگسازی آثار بسیاری از خوانندگان را برعهده داشته است.

انور، ردیف آوازی و سازی را با تعمق و تامل کار کرده و تدریس می‌کرد. در ادبیات مرید بیدل دهلوی بود. یک بار در مسابقات سراسری تلاوت قرآن شرکت کرده و مقام نخست را کسب کرده و پس از آن در هیچ مسابقه‌ی تلاوتی شرکت نکرد.
اسحاق انور در کنار فعالیت‌هایش در عرصه موسیقی، شاعر برجسته‌ای هم بود. قطعه‌های «نوروز خوانی» و «نوروز» در آلبوم «ایران من» با صدای همایون شجریان از سروده‌های اسحاق انور است.

این خواننده فقید اوایل تیرماه سال جاری دار فانی را وداع گفت به همین مناسبت برنامه نیستان پنج شنبه ساعت ۲۲  به زندگی و آثار وی می‌پردازد و  وحید رستگاری تهیه کننده برنامه نیستان که از دوستان نزدیک مرحوم انور بود درباره زندگی و فعالیت‌های این خواننده و ترانه سرا صحبت می‌کند.

برنامه نیستان به تهیه‌کنندگی وحید رستگاری، اجرای فاطمه رکنی؛ گزارشگری ندا رادمهر و کارشناسی نیکو یوسفی و فرنوش تدین روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 6 =