کد خبر : 166975
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
-

نخستین جشنواره تئاتر دانشگاهی کمال الملک در نوشهر برگزار می شود

نخستین جشنواره تئاتر دانشگاهی کمال الملک در نوشهر برگزار می شود

به گزارش قائم آنلاین، مدیر گروه رشته تئاتر و سینما در دانشگاه هنر و معماری کمال الملک نوشهر و دبیر این جشنواره درباره شرایط شرکت در این جشنواره در گفت‌وگو ، اظهار کرد: کارگردان گروه متقاضی در جشنواره تئاتر دانشگاهی کمال‌الملک، باید دانشجو باشد ولی سایر اعضای گروه می‌توانند غیردانشجو باشند. میثم زندی افزود: در

به گزارش قائم آنلاین، مدیر گروه رشته تئاتر و سینما در دانشگاه هنر و معماری کمال الملک نوشهر و دبیر این جشنواره درباره شرایط شرکت در این جشنواره در گفت‌وگو ، اظهار کرد: کارگردان گروه متقاضی در جشنواره تئاتر دانشگاهی کمال‌الملک، باید دانشجو باشد ولی سایر اعضای گروه می‌توانند غیردانشجو باشند.

میثم زندی افزود: در نخستین دوره جشنواره تئاتر دانشگاهی کمال‌الملک، صـرفاً دانشجویان دانشگاه‌های استان حق ثبت‌نام و حضور در جشنواره را دارند و شرکت‌کنندگان در بخش رقابتی می‌توانند از متون ایرانی و خارجی جهت اجرا استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه متون اقتباسی از گونه‌های دیگر ادبی همچون داستان، شعر، حکایت، رمان (ایرانی و خارجی) و… مورد قبول است، تصریح کرد: جشنواره به جز بخش رقابتی به تشخیص دبیر جشنواره، میزبان آثار نمایشی در بخش‌های دیگری همچون میهمان، ویژه، جنبی، بخش تئاتر خیابانی و دیگر گونه‌های اجرایی نیز است.
دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی کمال‌الملک عنوان کرد:  در نخستین جشنـواره تئـاتر دانشگاهی کمال الملک صـرفاً آثار صحنه‌ای مورد داوری و انتخـاب قرار خواهند گرفت.

وی گفت: مهلت ارسال آثار و اعلام حضور در جشنواره تا ۳۰ خرداد ۹۸ بود و در این مهلت تعیین شده ۲۲ اثر نمایشی آماده بازبینی شدند که پس از ارزیابی، مرحله انتخاب ۷ اثر نمایشی با عناوین ذیل برای مرحله نهایی انتخاب و معرفی شده است.

بانوی «آئویی» نوشته میشیما یوکیو به کارگردانی سمیرا یوسفی «سه زن بلندبالا» نوشته ادوارد آلبی به کارگردانی کاوه سعیدی «قصه ماه پنهان» نوشته بهرام بیضایی به کارگردانی حانیه جانبازی «اژدهاک» نوشته بهرام بیضایی به کارگردانی مهدی عباسیان «پیش از صبحانه» نوشته یوجین اونیل به کارگردانی فرید صیدانلو
«جان مک آفی» نوشته جاشوا دیویس به کارگردانی میلاد کاظمی «قوی تر» نوشته یوهان آگوست استریندبرگ به کارگردانی فاطمه منصوری.

مرحله نهایی جشنواره در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه ۲۵، ۲۶ و ۲۷ تیر ۹۸ در دو مکان پلاتو دانشگاه هنر و معماری کمال‌الملک و آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =