کد خبر : 167052
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
-

قبل از رزرو هتل خارجی حتماً بخوانید

قبل از رزرو هتل خارجی حتماً بخوانید

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام رسپینا ۲۴، یکی از مهم‌ترین کارهایی که برای شروع سفرهای خارجی باید مدنظر داشت، رزرو اینترنتی هتل هست. عدم توجه به این موضوع نه‌تنها باعث سردرگمی مسافر در لحظه ورود به مقصد موردنظر می‌شود، بلکه در افزایش هزینه‌ها نیز تأثیر زیادی خواهد داشت. برای داشتن اقامت آرام و بی‌دغدغه

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام رسپینا ۲۴، یکی از مهم‌ترین کارهایی که برای شروع سفرهای خارجی باید مدنظر داشت، رزرو اینترنتی هتل هست. عدم توجه به این موضوع نه‌تنها باعث سردرگمی مسافر در لحظه ورود به مقصد موردنظر می‌شود، بلکه در افزایش هزینه‌ها نیز تأثیر زیادی خواهد داشت. برای داشتن اقامت آرام و بی‌دغدغه مهم‌ترین سوالاتی که اغلب مسافران برای رزرو هتل می‌پرسند را پاسخ خواهیم داد.

چرا هتل را اینترنتی رزرو کنیم؟

سفر در بسیاری از مواقع به معنای قدم گذاشتن به شهر یا کشوری ناآشنا هست. درنتیجه با آدرس و امکانات و شرایط هتل‌های موجود در مقصد موردنظرتان آشنایی نخواهید داشت. با رزرو اینترنتی هتل خارجی و داخلی می‌توانید تا حد زیادی این سردرگمی را کاهش دهید و با خیال آسوده هتل را انتخاب کنید.

همچنین با رزرو آنلاین هتل می‌توانید گزینه‌های مختلف را از نظر امکانات و شرایط موجود در آن‌ها، قیمت و قوانین و موقعیت مکانی باهم مقایسه کنید. در نهایت با مقایسه کافی هر یک از هتل‌ها موفق به رزرو ارزان‌ترین و درعین‌حال بهترین گزینه خواهید شد. بدون شک با مراجعه حضوری به هتل‌ها امکان مقایسه امکانات و قیمت و شرایط موجود در هر یک وجود نخواهد داشت.

رزرو هتل خارجی را چطور لغو کنیم؟

با تمام برنامه‌ریزی‌هایی که در انتخاب مقصد و زمان سفر در نظر می‌گیریم، بازهم شرایطی پیش‌بینی‌نشده ممکن است به وجود آید و مجبور به کنسل کردن سفر خواهیم شد. در این شرایط برای کاهش هزینه‌ها بهترین کار کنسل کردن بلیط و هتل هست. شرایط کنسل کردن هتل کاملاً به قوانین تعریف شده در آن‌ها بستگی دارد. برخی از هتل‌ها ممکن است در بازه زمانی خاص و در روزهای اوج سفر غیرقابل استرداد باشند و یا جریمه کنسلی در آن‌ها بسیار زیاد باشد و بالعکس.

بهترین کار مطالعه قوانین استرداد هتل قبل از رزرو آن‌ها هست. به‌عنوان‌مثال در سفرهای داخلی و با رزرو هتل‌های مشهد در تعطیلات نوروز باید بدانید که امکان لغو رزرو وجود ندارد. در رزرو هتل خارجی نیز این شرایط ممکن است در بازه‌های زمانی خاص وجود داشته باشد.

امکان تغییر تاریخ رزرو هتل وجود دارد؟

درست مانند شرایط کنسلی و استرداد هتل، برای تغییر تاریخ رزرو هتل نیز باید قوانین موجود در آن را بررسی کنید. برخی از هتل‌ها این امکان را با پرداخت جریمه در اختیار مسافران قرار می‌دهند و برخی ممکن است چنین قابلیتی را نداشته باشند.

در صورت کنسل شدن پرواز آیا امکان لغو رزرو هتل وجود دارد؟

کنسل شدن و یا تأخیر در پرواز تأثیری روی قوانین کنسل کردن هتل وجود ندارد. در صورتی که هتل مورد نظر غیرقابل کنسل کردن باشد، با کنسل شدن پرواز باید جریمه صد در صد را برای لغو رزرو هتل پرداخت کنید.

چطور چک اوت هتل را به تأخیر بیندازیم؟

در برخی از مواقع ممکن است علیرغم برنامه‌ریزی‌های دقیقی که انجام داده‌اید، نیاز به حضور بیشتر در هتل داشته باشید و به‌عبارت‌دیگر، لازم است تا تحویل اتاق یا چک اوت را به تأخیر بیندازید. شرایط تحویل دادن اتاق با تأخیر کاملاً به قوانین موجود در هتل بستگی دارد. در برخی از هتل‌ها می‌توان با پرداخت هزینه اضافه چند ساعت بیشتر در اتاق اقامت داشت.

البته به‌عنوان یک راهکار می‌توان گفت، حتی اگر هتل با تأخیر در چک اوت موافقت نکرد، می‌توانید چمدان‌ها را به هتل تحویل دهید و در بیرون از هتل به بازدید از جاهای دیدنی شهر بپردازید. همچنین می‌توان وسایل و چمدان‌ها را جمع کرد و حدود یک ساعت در رستوران هتل منتظر بود. در حالت کلی هتل‌ها با تأخیر کمتر از دو ساعت مشکل زیادی نخواهند داشت و با مشورت و راهنمایی خواستن از کارمندان آن‌ها می‌توانید راه‌حل مناسب را دریافت کنید.

چه مدارکی در زمان تحویل گرفتن اتاق باید همراه داشته باشیم؟

در انتهای فرآیند رزرو اینترنتی هتل، فایلی به‌عنوان واچر برایتان ارسال می‌شود. در زمان مراجعه به هتل باید علاوه بر پاسپورت نسخه چاپ‌شده واچر یا فایل موجود در گوشی تلفن همراه را به مسئول پذیرش ارائه دهید. لازم به ذکر است که باید در ورود اطلاعات مسافر در حین رزرو آنلاین هتل داخلی و خارجی دقت شود. در صورت عدم تطابق اطلاعات روی واچر و کارت شناسایی امکان استفاده از هتل وجود نخواهد داشت.

چطور هزینه‌ها در هتل را کاهش دهیم؟

علاوه بر هزینه‌ای که در زمان رزرو هتل می‌پردازید، استفاده از برخی امکانات موجود در اتاق و یا سایر بخش‌ها ممکن است غیر رایگان باشد. به‌عنوان‌مثال نوشیدنی و مواد غذایی موجود در مینی بار، روزنامه، اینترنت و استفاده از امکانات تفریحی و ورزشی با توجه به قوانین هتل دارای هزینه می‌باشند. برای کاهش هزینه‌ها حتماً به این موارد دقت کنید.

چطور رزرو اینترنتی هتل داخلی را انجام دهیم؟

برای رزرو آنلاین هتل خارجی در مرحله اول باید سایت و مرجع معتبری را انتخاب کنید. به‌عنوان‌مثال سایت رسمی رزرو اینترنتی هتل رسپینا ۲۴ با فراهم کردن امکان رزرو هتل داخلی و خارجی با راحت‌ترین شیوه ممکن یکی از بهترین انتخاب‌ها در این زمینه به شمار می‌رود. برای رزرو هتل خارجی از رسپینا ۲۴ می‌توانید بعد از مراجعه به این سایت وارد منوی رزرو هتل شده و اطلاعات موردنیاز را وارد کنید. بعد از مقایسه و بررسی امکانات و شرایط و قیمت هتل‌های مختلف درنهایت می‌توانید هتل را رزرو کنید.

با رسپینا ۲۴ می‌توانید هزینه رزرو هتل خارجی را با کارت‌های عضو شتاب و به‌صورت ریالی پرداخت کنید و از همراهی تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 13 =