کد خبر : 167029
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
-

فرودگاه پارس‌آباد بین‌المللی می‌شود

فرودگاه پارس‌آباد بین‌المللی می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، اکبر بهنامجو در مراسم معارفه فرماندار شهرستان جدیدالتاسیس اصلاندوز در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: امروز به صورت رسمی شاهد جشن شهرستان شدن اصلاندوز هستیم که این کار با کمک دولت و وزیر باکفایت کشور و همکاران او اتفاق افتاده است. وی با قدردانی از تلاش مجموعه سیاسی و تقسیمات

به گزارش قائم آنلاین، اکبر بهنامجو در مراسم معارفه فرماندار شهرستان جدیدالتاسیس اصلاندوز در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: امروز به صورت رسمی شاهد جشن شهرستان شدن اصلاندوز هستیم که این کار با کمک دولت و وزیر باکفایت کشور و همکاران او اتفاق افتاده است.

وی با قدردانی از تلاش مجموعه سیاسی و تقسیمات کشوری وزارت کشور در اعلام رسمی اصلاندوز به عنوان شهرستان خاطرنشان کرد: در کنار ابلاغ رسمی ما شاهد معارفه اولین فرماندار شهرستان اصلاندوز هستیم که امیدواریم با تعامل و ارتباط تنگاتنگ مردم و بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی توان مضاعفی را در توسعه منطقه بکار گیرد.

رئیس شورای اداری استان اردبیل توسعه همه جانبه استان را رویکرد استانداری برشمرد و گفت: شمال و جنوب استان برای ما هیچ فرقی ندارد و هم و غم ما بر این است تا با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی و بهره‌مندی از توان آنها در بخش کشاورزی، صنعتی و گردشگری و همچنین خدمات بتوانیم در زمینه بالندگی و توسعه همه جانبه تلاش و کوششی وافر انجام دهیم.

بهنامجو به اتصال راه آهن اردبیل به مغان نیز اشاره کرد و افزود: اتصال راه آهن اردبیل به پارس‌آباد و متصل شدن آن به جمهوری آذربایجان مشکل بن بست استان را برطرف خواهد کرد.

وی به ارتقای فرودگاه پارس‌آباد به درجه بین‌المللی و حمل بار و محصولات کشاورزی از این فرودگاه اشاره و خاطرنشان کرد: در شهرستان پارس‌آباد و اصلاندوز تحول جدی را در کشت و صنعت و همچنین سرمایه‌گذاری در بخش پایاب سد خدافرین شاهد هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − 5 =