کد خبر : 166911
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
-

روابط عمومي‌ها برای افزایش جلب رضایت مردم بکوشند

روابط عمومي‌ها برای افزایش جلب رضایت مردم بکوشند

به گزارش قائم آنلاین، فاطمه رکن الدینی شامگاه چهارشنبه در گردهمایی روابط عمومی‌های شرق استان هرمزگان، اظهار داشت: فقدان نگاه حرفه‌ای و جایگاه سازمانی به روابط عمومی‌ها آسیب‌هایی را به دنبال دارد که کم کردن و تقلیل جایگاه روابط عمومی‌ها یکی از مشکلات این امر است. ‎وی بابیان اینکه اهمیت جایگاه روابط عمومی و نگاه

به گزارش قائم آنلاین، فاطمه رکن الدینی شامگاه چهارشنبه در گردهمایی روابط عمومی‌های شرق استان هرمزگان، اظهار داشت: فقدان نگاه حرفه‌ای و جایگاه سازمانی به روابط عمومی‌ها آسیب‌هایی را به دنبال دارد که کم کردن و تقلیل جایگاه روابط عمومی‌ها یکی از مشکلات این امر است.

‎وی بابیان اینکه اهمیت جایگاه روابط عمومی و نگاه بالادستی‌ها به روابط عمومی دیگر مقوله‌ای است که باید به آن نگاه ویژه‌ای کنیم، افزود: این نگاه مبتنی بر جایگاه حرفه‌ای می‌تواند به عملکرد روابط عمومی‌ها کمک شایانی کند که امیدواریم در استان‌های کشور شاهد حاکم شدن این نگاه باشیم.

‎مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان گفت: روابط عمومی بازوان اجرایی دستگاه‌های اجرایی هستند که می توانیم عملکرد دولت را به خوبی منعکس کنیم.

‎رکن‌الدینی بیان کرد: رسانه‌ها می‌توانند در بازخورد فعالیت‌ها و افزایش میزان رضایت مردم نقش مهمی ایفا کنند و با ارتباط موثر با روابط عمومی می‌توان از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

وی اضافه کرد: با تغییر دولت باید مسؤولان روابط عمومی هم با دیدگاه دولت همراه باشند تا در اجرای سیاست‌ها موثر عمل کنند.

‎مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان بیان کرد: با توجه به اهمیت جایگاه روابط عمومی نباید برخی مسائل به آنان تحمیل شود و دستوری باشد بلکه باید مدیران روابط عمومی به عنوان افرادی امین و کارشناس مورد وثوق مدیران باشند تا در برقراری ارتباط نقش موثر خود را ایفا کنند.

‎رکن الدینی بیان داشت: با توجه به اهمیت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در  اسفندماه سال جاری می‌طلبد که روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای شهرستان، در زمینه بسترسازی حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو گام بردارند.

وی بی‌طرفی در بحث انتخابات را مهم دانست و پیش زمینه‌ای برای اعتماد در جامعه عنوان کرد و خواستار دمیدن روحیه امید و نشاط میان مردم شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و نهادها، رسانه‌ها و تمامی افرادی که تریبون و قلم در اختیار دارند نقش و وظیفه بسیار مهمی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی برعهده دارند و انتظار است در فرصت باقی‌مانده تا زمان برگزاری انتخابات دلگرمی بیشتری در بین مردم ایجاد کنند.

رکن الدینی یادآور شد: پویایی هر سازمان منوط به فعالیت مطلوب روابط عمومی‌هاست و آنان وظیفه دارند تا ضمن ارائه گزارش عملکرد با نگاه مسؤولانه در رفع مشکل و آسیب آن دستگاه تلاش کنند.

‎محمد احمدی ‎معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب نیز در این گردهمایی اظهار داشت: مردم ولی نعمتان نظام و دولت هستند و باید در همه امور و خدماتی که در راستای توسعه برای آنان انجام گرفته اطلاع داشته باشند.

‎وی افزود: اگر می‌خواهیم رو به توسعه حرکت کنیم باید سرمایه‌های اجتماعی را بیش از هر چیز گسترش دهیم که رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در این راه می‌توانند نقش بسیار مهمی را ایفا کنند.

احمدی ادامه داد: امیدبخشی به مردم سرمایه‌های اجتماعی را افزایش داده و این امر توسعه را به دنبال خواهد داشت و در کنار آن نیز شور و نشاط در جامعه زنده می‌شود.

‎‎معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب یادآور شد: در این راستا رسانه‌ها به عنوان نماینده افکار عمومی باید مسؤولیت پذیر باشند و این کار تنها با بیان واقعیت‌های جامعه محقق می‌شود و در این میان باید به این نکته نیز توجه کرد که همه خبرها واقعیت جامعه نیستند و نباید آنها را به خورد مردم داد.

وی اظهار داشت: از همین رو اهمیت روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در اینجا مشخص می‌شود که می‌توانند به عنوان پل ارتباطی مردم و مسؤولان اخبار را آن‌گونه که باید منتقل کنند تا مردم بیشتر با واقعیات آشنایی پیدا کنند.

احمدی افزود: از فعالان عرصه رسانه میناب و شرق استان نیز انتظار می‌رود مسؤولانه در مقابل انتقال اخبار عمل کنند چرا که ما نیازمند توسعه هستیم و رسانه‌ها در این راه نقش مؤثری می‌توانند داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + 20 =