کد خبر : 166889
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۰۵
-

دیدار خدام رضوی با خانواده شهدا و جانبازان

دیدار خدام رضوی با خانواده شهدا و جانبازان

به گزارش قائم آنلاین، شامگاه ۱۲ تیر ماه، خدام حرم مطهر رضوی به همراه پرچم متبرک صحن و سرای علی بن موسی الرضا علیه السلام ابتدا با حضور در منزل محمدحسین دستوار جانباز سرافراز ۸ سال دفاع مقدس با ایشان دیدار کردند. این مراسم که با مداحی حاج محمود طاهریان مداح کاروان زیر سایه خورشید

به گزارش قائم آنلاین، شامگاه ۱۲ تیر ماه، خدام حرم مطهر رضوی به همراه پرچم متبرک صحن و سرای علی بن موسی الرضا علیه السلام ابتدا با حضور در منزل محمدحسین دستوار جانباز سرافراز ۸ سال دفاع مقدس با ایشان دیدار کردند.

این مراسم که با مداحی حاج محمود طاهریان مداح کاروان زیر سایه خورشید همراه بود از بار معنوی بالایی برخوردار بود.

محمدحسین دستوار جانباز ۵۰ درصد دوران دفاع مقدس در این دیدار گفت: بنا بر تکلیف و وظیفه به جبهه رفتیم و امر امام (ره) مبنی بر اینکه جبهه‌ها خالی نماند را لبیک گفتیم.

گفتنی است، در این دیدار تندیسی به رسم یادبود به این یادگار دفاع مقدس از طرف آستان قدس رضوی اهدا شد.

خدام حرم مطهر رضوی در ادامه با حضور در منزل شهید اسحاق عامری سیاهویی از شهدای حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران با مادر و خانواده ی این شهید دیدار کردند.

مهدی احترامی مسؤول سر شبکه کانون شهدا و ایثاگران دفتر آستان قدس رضوی در استان هرمزگان در این برنامه بیان کرد: این خانواده یک خانواده بین‌المللی هستند زیرا خود شهید قبل از شهادت چندین زبان زنده دنیا را بلد بودند.

وی ابراز داشت: شهید عامری جزو پرسنل ایران ایر بودند البته در آن سفر که به شهادت رسیدند جزو خدمه پرواز نبودند.

احترامی تاکید کرد: نام فرزند شهید اسحاق عامری نیز اسحاق است به دلیل اینکه مادر وی به هنگام شهادت پدرش، باردار بوده و اسحاق بعد از شهادت پدر به دنیا آمده است. این فرزند شهید نیت کرده به نیابت از ۲۹۰ مسافر و امام شهدا  ۲۹۱ اختراع را ثبت کند و تاکنون حدود ۲۶ اختراع را ثبت کرده است.

همسر شهید اسحاق عامری ضمن تشکر از حضور خدام حرم مطهر رضوی بیان کرد: دیروز ظهر خواب دیدم شهید آمده و دو تا کیف به همراه دارد که گفت این مال بچه‌ها است درب آن را باز نکنید که از مشهد برای بچه‌ها سوغات آورده‌ام.

وی تاکید کرد: دیروز که آقای احترامی با ما تماس گرفتند و گفتند خدام حرم امام رضا علیه السلام قرار است به منزل ما بیایند خوابم تعبیر شد.

همسر شهید عامری خاطرنشان کرد: در این ۳۱ سال که از شهادت شهید عامری می گذرد فقط سه بار خواب شهید را دیده ام.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + 13 =