کد خبر : 167062
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
-

دو پروژه ورزشی و تحقیقاتی در دانشگاه یاسوج افتتاح شد

دو پروژه ورزشی و تحقیقاتی در دانشگاه یاسوج افتتاح شد

به گزارش قائم آنلاین، زمین چمن مصنوعی دانشگاه یاسوج در ابعاد ۶۳*۹۸ و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال احداث شده است که برای تکمیل فازهای بعدی آن نیاز به بیش از ۲۰ میلیارد اعتبار است. دیگر پروژه افتتاحی توسط قائم مقام وزیر علوم، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه یاسوج بود که با اعتبار عمرانی ۶۰

به گزارش قائم آنلاین، زمین چمن مصنوعی دانشگاه یاسوج در ابعاد ۶۳*۹۸ و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال احداث شده است که برای تکمیل فازهای بعدی آن نیاز به بیش از ۲۰ میلیارد اعتبار است.

دیگر پروژه افتتاحی توسط قائم مقام وزیر علوم، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه یاسوج بود که با اعتبار عمرانی ۶۰ میلیارد ریال و به متراژ ۵۰۰۰ در دو طبقه احداث شده و بیش از ۳۰ میلیارد تومان تجهیزات پژوهشی و تحقیقاتی برای آن خریداری شده است. این آزمایشگاه به همه دانشگاه‌های استان و استان‌های همجوار و همچنین به ادارات و شرکت‌ها خدمات ارائه می‌دهد.

دکتر عبدالرضا باقری در ادامه در نشست اعضای هیات امنای دانشگاه یاسوج حضور یافت.

بر اساس اعلام روابط عمومی وزادت علوم، دکتر عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم و هیئت همراه امروز در بدو ورود به دانشگاه یاسوج با حضور در مقبره شهید گمنام این دانشگاه و اهدای گل، به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 6 =