کد خبر : 166921
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
-

حضرت معصومه(ع) نزد خداوند متعال از جایگاه بالایی برخوردار هستند

حضرت معصومه(ع) نزد خداوند متعال از جایگاه بالایی برخوردار هستند

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد شب گذشته در دیدار با خادمان حرم حضرت معصومه در شب ولادت دخت امام موسی کاظم(ع) و آغاز دهه کرامت، اظهار کرد: حرم حضرت معصومه(س) به منزله حرم اهل‌بیت عصمت و طهارت است که این نشان‌دهنده ارزش و جایگاه بالایی ایشان است. وی عنوان کرد: خادمان حرم

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد شب گذشته در دیدار با خادمان حرم حضرت معصومه در شب ولادت دخت امام موسی کاظم(ع) و آغاز دهه کرامت، اظهار کرد: حرم حضرت معصومه(س) به منزله حرم اهل‌بیت عصمت و طهارت است که این نشان‌دهنده ارزش و جایگاه بالایی ایشان است.

وی عنوان کرد: خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه(س) از جایگاه بالایی برخوردار هستند و این خادمان نمایندگان آستان کریمه اهل‌بیت هستند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: حضور خادمان در استان خوزستان برای همه ما افتخار است و این حضور در فرهنگ و معرفت می‌تواند اثرگذار باشد.

همچنین در این دیدار حجت‌الاسلام بخشنده، اظهار کرد: سلام آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س) را به همه مردم استان خوزستان ابلاغ می‌کنم.

وی عنوان کرد: امیدواریم با حضورمان در استان خوزستان در دهه کرامت بتوانیم حال و هوای حرم حضرت معصومه را در این استان ایجاد کنیم.

مسؤول کاروان خادمان اعزامی حرم حضرت معصومه به خوزستان گفت: به مناسبت دهه کرامت در هر شهرستان جشن باشکوهی برگزار خواهد شد و همچنین خادمان در بقاع متبرکه حضور و با مردم و خانواده معزز شهدا دیدار خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − هفت =