کد خبر : 166891
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۱۰
-

جمع‌آوری ۳۵۰۰ معتاد از شهرستان‌های خراسان رضوی طی سه ماه گذشته

جمع‌آوری ۳۵۰۰ معتاد از شهرستان‌های خراسان رضوی طی سه ماه گذشته

به گزارش قائم آنلاین، سردار محمد کاظم تقوی در حاشیه دیدار با خانواده شهید هادی صفایی در روستای خمی در جمع خبرنگاران گفت: قطعا حضور در کنار خانواده‌های شهدا به‌مدیران انرژی مضاعف برای خدمت‌رسانی بیشتر به جامعه می‌دهد. فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: وظیفه است تا از نزدیک با تجدید خاطرات یاد شهدا را گرامی بداریم

به گزارش قائم آنلاین، سردار محمد کاظم تقوی در حاشیه دیدار با خانواده شهید هادی صفایی در روستای خمی در جمع خبرنگاران گفت: قطعا حضور در کنار خانواده‌های شهدا به‌مدیران انرژی مضاعف برای خدمت‌رسانی بیشتر به جامعه می‌دهد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: وظیفه است تا از نزدیک با تجدید خاطرات یاد شهدا را گرامی بداریم زیرا تکلیفی که شهدا بر گردن ما گذاشته‌اند مشخص است.

وی با بیان اینکه همت کار جهادی را باید از شهدا یاد بگیریم، اظهار کرد: ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری برای تولیدکنندگان وظیفه نیروی انتظامی است.

تقوی بیان کرد: باید شرایطی را مهیا کنیم که همه مردم و فرد سرمایه‌گذار در یک امنیت کامل فعالیت کاری خود را انجام دهند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در وصف شهید هادی صفایی یادآور شد: شهید صفایی دارای یک صفای به‌تمام معنا بود و عشق به‌کار و خدمت‌گذاری وی برای همکاران در نیروی انتظامی مشهد مثال‌زدنی بود.

وی افزود: این شهید بر پیروی از ولایت فقیه همواره تاکید داشت و اخلاص و صفایی که داشت منجر شد در اولین صبح سال ۹۸ در حادثه‌ای که در مشهد رخ داد به‌همراه دیگر نیروی‌های سبزپوش ناجا به درجه رفیع شهادت نائل آید.

تقوی به کشف ۷٫۵ تن مواد مخدر در استان اشاره کرد و افزود: مرزهای خراسان  از هر لحاظ در تیررس نیروهای انتظامی و دیگر نیروها قرار دارد اما ورود این مقدار بیشتر از استان‌های جنوبی کشور است که از محورهای مختلف وارد خراسان رضوی می‌شود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تقدیر از حضور مردم و گزارشات آن‌ها تلفن‌های ۱۱۰، ۱۹۷ و ۱۴۷ را برای ارتباط با مردم با نیرو نام برد.

وی در این راستا اعلام کرد: طی سه ماهه گذشته در عملیات‌های مختلف بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر معتاد متجاهر از شهرستان‌های استان جمع‌آوری شده و به کمپ‌های ترک اعتیاد فرستاده شده‌اند.

تقوی در خصوص ساخت ساختمان انتظامی بخش شهرآباد قول مساعد داد و گفت: این مسئله از اولویت‌ها در سال‌جاری است که با کمک و مشارکت مردم و اعتبار استان، ساخت ساختمان این مرکز در شهرآباد آغاز می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + هجده =