کد خبر : 167068
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
-

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات شفافیت داشته باشند

بانک‌ها در پرداخت تسهیلات شفافیت داشته باشند

به گزارش قائم آنلاین، علی منصوری امروز (پنجشنبه) در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال شهرستان گلپایگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون از مجموع ۱۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان منابعی که در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است، ۱۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به بانک‌ها ابلاغ شده

به گزارش قائم آنلاین، علی منصوری امروز (پنجشنبه) در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال شهرستان گلپایگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون از مجموع ۱۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان منابعی که در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است، ۱۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به بانک‌ها ابلاغ شده است؛ همچنین از این میزان سه هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان برای نهادهای حمایتی و ۶۰۰ میلیارد تومان برای مناطق زلزله زده اختصاص داده شده است و اکنون حدود ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در اختیار داریم که نزدیک به هشت هزار میلیارد تومان آن را بانک‌ها به متقاضیان پرداخت کردند.

وی ادامه داد: برای افزایش اثر بخشی تسهیلات دو برنامه را همزمان در دستور کار داریم‌، که یکی از آنها مداخلات توسعه اقتصادی و اشتغال مناطق روستایی و دیگری نظارت دقیق بر دستاوردهای این برنامه است که اکنون در حال اجرا می‌باشد تا خدایی ناکرده منابع به انحراف نرود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص سامانه اشتغال ایرانیان گفت: این سامانه تا پایان تیر ماه با این هدف که تمامی افرادی که در سن اشتغال هستند دارای کد شغلی شوند تا مهارت افراد و یا شاغل بودن یا نبودن آنها مشخص شود، راه اندازی می‌شود؛ این ابزاری برای سیاست گذاری دقیق اشتغال کشور است.

منصوری تصریح کرد: در سفری که به گلپایگان داشتم، مقرر شد برنامه مشخص و مشترک بین‌دستگاهی و بخش خصوصی با محوریت فرمانداری و همکاری دستگاه‌ها برای توسعه اقتصاد و اشتغال شهرستان ایجاد شود و این برنامه ظرف یک ماه آینده آماده اجرا شود تا در فضاهای کسب و کار مشخص، تمرکز کنیم.

وی تصریح کرد: انتظار ما از بانک‌ها این است که به جای نشستن و منفعل عمل کردن به سمت سرمایه گذار بروند و در پرداخت تسهیلات شفافیت و سرعت عمل داشته باشند. تثبیت اشتغال موجود، ایجاد اشتغال در رشته‌هایی که رونق دارند و اشتغال حمایتی از اهدافی است که دنبال می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 4 =