کد خبر : 166979
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
-

بازی‌های تدارکاتی مس رفسنجان در پایتخت

بازی‌های تدارکاتی مس رفسنجان در پایتخت

به گزارش قائم آنلاین، علی علیزاده امروز در گفت‌وگو ، در رفسنجان با اشاره به نزدیکی به فصل جدید بازی‌ها اظهار کرد: میشو کرستیچویچ سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان تا چند روز آینده وارد ایران خواهد شد و کار آماده‌سازی تیم را دنبال می‌کند. وی بیان داشت: با آمدن میشو یک اردوی آماده‌سازی در

به گزارش قائم آنلاین، علی علیزاده امروز در گفت‌وگو ، در رفسنجان با اشاره به نزدیکی به فصل جدید بازی‌ها اظهار کرد: میشو کرستیچویچ سرمربی تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان تا چند روز آینده وارد ایران خواهد شد و کار آماده‌سازی تیم را دنبال می‌کند.

وی بیان داشت: با آمدن میشو یک اردوی آماده‌سازی در شهر سرچشمه برگزار می‌کنیم و همچنین اردوی نهایی و برگزاری چند بازی تدارکاتی در تهران نیز از دیگر برنامه‌های تیم است.

معاون فنی باشگاه فوتبال صنعت مس رفسنجان تصریح کرد: طبق لیست مورد نظر میشو چند بازیکن خوب جذب کرده‌ایم و تا چند روز آینده نیز چند بازیکن دیگر جذب  تیم می‌شوند و بازیکنان خروجی باشگاه اکثرا راهی لیگ برتر شده‌اند.

وی بیان کرد: زمان آغاز بازی‌های دسته اول کشور جام آزادگان از نیمه دوم مرداد است که تا آن زمان به مرز آمادگی خواهیم رسید.

علیزاده ادامه داد: تمرینات تیم‌های پایه باشگاه صنعت مس رفسنجان همزمان با آغاز تمرینات تیم بزرگسالان انجام می‌شود و همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم امسال فصل خوبی در رده‌ها داشته باشیم.

معاون فنی باشگاه فوتبال صنعت مس رفسنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو بازیکن ما سجاد گل‌محمدی تنها نماینده استان در اردوی تیم ملی نوجوانان و علی‌اصغر صادقی نیز تنها نماینده استان در اردوی تیم ملی جوانان کشور به سر می‌برند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 9 =