کد خبر : 166969
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
-

امروز تکلیف استنلی با سپاهان مشخص می‌شود

امروز تکلیف استنلی با سپاهان مشخص می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، رضا فتاحی امروز در گفت‌و‌گو ، در اصفهان در خصوص برنامه تیم سپاهان اظهار داشت: ۴ دور تمرین آماده‌سازی داریم که اولین دور تمرینات امروز پنجشنبه در اصفهان به پایان می‌رسد، روز جمعه به مشهد عازم می‌شویم تا به دعوت باشگاه پدیده روز شنبه بازی تدارکاتی با این تیم انجام دهیم. سرپرست

به گزارش قائم آنلاین، رضا فتاحی امروز در گفت‌و‌گو ، در اصفهان در خصوص برنامه تیم سپاهان اظهار داشت: ۴ دور تمرین آماده‌سازی داریم که اولین دور تمرینات امروز پنجشنبه در اصفهان به پایان می‌رسد، روز جمعه به مشهد عازم می‌شویم تا به دعوت باشگاه پدیده روز شنبه بازی تدارکاتی با این تیم انجام دهیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان افزود: یک‌شنبه به کرج می‌رویم و مدت ۷ روز دور دوم تمرینات را در کردان انجام خواهیم داد، ۲ بازی دوستانه نیز انجام می‌دهیم.

وی در ادامه بیان داشت: روز ۲۳ تیر ماه در ایفمارک تست‌های پزشکی را پشت سر می‌گذاریم و به اصفهان باز می‌گردیم تا به مدت ۴ روز ادامه تمرینات را داشته باشیم؛ اگر اتفاق خاصی نیفتد روز ۲۷ تیر ماه به کشور ترکیه سفر می‌کنیم تا ۳ بازی دوستانه انجام دهیم.

فتاحی در خصوص تیم‌هایی که قرار است با آن‌ها بازی شود، گفت: تیم‌ها می‌خواهند با یکدیگر بازی دوستانه انجام دهند و برای ۲ بازی تدارکاتی با برخی تیم‌ها صحبت کرده‌ایم اما منتظر قرعه‌کشی لیگ برتر هستیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: چه بسا با تیمی بازی تدارکاتی کنیم که هفته اول با آن بازی داشته باشیم؛ از سازمان لیگ انتظار داریم طی ۳ یا ۴ روز آینده قرعه‌کشی را انجام دهد تا تیم‌ها بتوانند برنامه بازی‌های دوستانه را تنظیم کنند.

وی در خصوص آخرین مذاکرات با استنلی و کومان نیز تصریح کرد: حدود یک هفته پیش پیشنهادمان را برای وی فرستادیم، ۲ روز پیش نامه‌ای به استنلی زدیم و قرار است امروز جواب پیشنهاد ما را بدهد؛ مذاکرات را کومان نیز ادامه دارد و روابط بین‌الملل باشگاه پیگیر است تا مذاکرات به نتیجه برسد.

فتاحی در پایان خاطر‌نشان کرد: استنلی و کومان یک سال با سپاهان بوده‌اند و شرایط ایران و باشگاه را می‌دانند، اولویت باشگاه و قلعه‌نویی تمدید قرار‌داد این ۲ بازیکن است؛ تکسیرا در کلاس مربی‌گری در پرتغال است و چند روز آینده به تیم اضافه می‌شود، روی تاوارز نیز از اردوی کردان به تیم می‌پیوندد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + 4 =