کد خبر : 166901
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۳۵
-

اعزام ۱۱۴ حافظ قرآن از خراسان رضوی به عتبات عالیات

اعزام ۱۱۴ حافظ قرآن از خراسان رضوی به عتبات عالیات

به گزارش قائم آنلاین، هم‌زمان با آغاز دهه کرامت مراسم بدرقه ۱۱۴ حافظ کل قرآن کریم خراسان رضوی به عتبات عالیات شامگاه گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در مهدیه مشهد برگزار شد. مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در حاشیه این مراسم گفت: پس از دستور مقام معظم رهبری مبنی

به گزارش قائم آنلاین، هم‌زمان با آغاز دهه کرامت مراسم بدرقه ۱۱۴ حافظ کل قرآن کریم خراسان رضوی به عتبات عالیات شامگاه گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در مهدیه مشهد برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در حاشیه این مراسم گفت: پس از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن اداره کل اوقاف خراسان رضوی عمل به این دستور را یکی از کارهای واجب خود می‌دانیم.

حجت‌الاسلام محمد احمدزاده با اشاره به حضور ۱۴ هزار داوطلب در طرح حفظ قرآن کریم این استان در سال ۹۶ خاطرنشان کرد: این آمار در سال گذشته به بیش از ۲۰ هزار نفر رسید که باعث شد ۱۰ درصد از ثبت‌نام کنندگان این طرح در خراسان رضوی باشند.

وی افزود: خراسان رضوی در حال حاضر دارای ۱۰۰ هزار حافظ با حفظ جزء‌های مختلف قرآن کریم است که در سال گذشته ۵۰۰ نفر برای حفظ کل ثبت نام کردند و از این تعداد ۱۲۲ حافظ حائز نمره قبولی شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در خصوص اعزام ۱۱۴ نفر از حافظان کل قرآن کریم به عتبات عالیات تصریح کرد: از این تعداد ۲۷ نفر برادر و ۸۷ خواهر هستند که هر کدام از این افراد دارای ویژگی‌های خاصی هستند که این ویژگی‌ها ثمره انقلاب قرآنی و اسلامی ما است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + دو =