کد خبر : 166771
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
-

۱۰۰ درصد زیرساخت‌ها در خراسان شمالی برای ورزش ژیمناستیک فراهم است

۱۰۰ درصد زیرساخت‌ها در خراسان شمالی برای ورزش ژیمناستیک فراهم است

به گزارش قائم آنلاین، ‌حبیب وحیدی در گفت و گو ، با اشاره به اینکه بیشتر ورزشکاران در این رشته ورزشی نونهالان هستند، اضافه کرد: خراسان شمالی زیرساخت بسیار خوبی برای این رشته ورزشی دارا است و بیش از دو هزار هنرجو در این رشته ورزشی در استان فعالیت می‌کنند. رئیس سابق هیئت ژیمناستیک خراسان

به گزارش قائم آنلاین، ‌حبیب وحیدی در گفت و گو ، با اشاره به اینکه بیشتر ورزشکاران در این رشته ورزشی نونهالان هستند، اضافه کرد: خراسان شمالی زیرساخت بسیار خوبی برای این رشته ورزشی دارا است و بیش از دو هزار هنرجو در این رشته ورزشی در استان فعالیت می‌کنند.

رئیس سابق هیئت ژیمناستیک خراسان شمالی بیان کرد: ورزش ژیمناستیک تنها متولی است که با بچه‌های سه سال نیز کار می‌کند و علاقه مندان می‌توانند در سن‌های پایین این ورزش را شروع کنند.

وحیدی با تاکید براینکه ژیمناستیک پایه تمام ورزش‌ها است، ادامه داد: هنرجو در سطح ملی نیز در استان وجود دارد که مدال‌های طلا و برنز قهرمانی جهان را دارا است و انگیزه بسیار خوبی برای دیگر هنرجوها می‌تواند باشد.

وی با تاکید بر اینکه ۱۰۰ درصد زیرساخت‌ها در استان برای ورزش ژیمناستیک فراهم است، اظهار کرد: بعد از مشهد، سالن ورزشی خراسان شمالی با مساحت هزار و ۴۰۰ متر، تنها سالن مجهز در شمال شرق کشور است.

اولین مربی درجه دو در رشته ژیمناستیک در خراسان شمالی با بیان اینکه ۵۰ داور خانم و آقا در این رشته ورزشی در حال فعالیت هستند، ادامه داد: بالغ بر ۲۰۰ مربی نیز در استان وجود دارد که با توجه به وجود زیرساخت‌های مناسب در استان، آینده خوبی در انتظار ورزشکاران این رشته ورزشی است.

وحیدی با بیان اینکه عشق و علاقه در این ورزش بسیار مهم است، عنوان کرد: ژیمناستیک ورزش دیربازده است و باید عشق و علاقه زیادی به این ورزش وجود داشته باشد تا ورزشکاران به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − چهار =