کد خبر : 166761
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
-

معرفی خدمات ژرمن الکتریک

معرفی خدمات ژرمن الکتریک

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام ژرمن الکتریک، ترموکوپل وسیله‌ای برای سنجش حرارت است. در واقع دمای محیط مورد نظر را با آن بررسی می‌کنند. این نوع وسیله اگر به‌درستی نصب شود فعالیت دمایی گسترده‌ای را می‌تواند اندازه‌گیری کند. ترموکوپل تیپ‌های مختلفی دارد که بسته به نوع استفاده باید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کرد. از

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام ژرمن الکتریک، ترموکوپل وسیله‌ای برای سنجش حرارت است. در واقع دمای محیط مورد نظر را با آن بررسی می‌کنند. این نوع وسیله اگر به‌درستی نصب شود فعالیت دمایی گسترده‌ای را می‌تواند اندازه‌گیری کند. ترموکوپل تیپ‌های مختلفی دارد که بسته به نوع استفاده باید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کرد.

از دیگر وسایل ضروری برای سنجش دما ترموستات است. این دستگاه بدون دخالت اپراتوری تنظیم و اندازه‌گیری دما را به‌صورت گسترده‌ای انجام می‌دهد. ترموستات و ترموکوپل دو وسیله صنعتی هستند که باید کیفیت عالی داشته باشند. قطعاً برای تهیه محصولات صنعتی باید از برند آشنا و معتبر خریداری کنید تا کارایی فوق‌العاده‌ای داشته باشند.

ژرمن الکتریک

اگر بخواهیم بهترین مجموعه تولید و فروش لوازم و ابزار صنعتی را معرفی کنیم، ژرمن الکتریک بهترین گزینه است. مجموعه ژرمن الکتریک از سال ۱۳۸۸ فعالیت کاری خود را آغاز کرده و تاکنون یک دهه فعالیت موفقیت آمیزی داشته است. تولید و فروش خدمات و محصولات باکیفیت و تولید ابزارهای صنعتی کاملاً ایرانی دو موضوع مهم در تأسیس آنی مجموعه بوده است.

شاید با خود بگویید که کیفیت ابزارهای صنعتی خارجی بهتر بوده و کارکرد مناسب‌تری دارد؛ اما محصولات ژرمن الکتریک باوجود آنکه کاملاً بومی و ایرانی است به‌راحتی با محصولات خارجی ازلحاظ کیفیت و کارایی در رقابت هستند. کافی است یک‌بار از خدمات ژرمن الکتریک استفاده کنید تا متوجه کیفیت عالی آن شوید.

در زمان آغاز فعالیت این مجموعه تولیدات آن‌ها تنها به ابزارهای دقیق و سنسورهای حساس صنعتی مثل حرارت، سطح، فشار و … محدود می‌شد؛ اما بعد از آنکه محبوبیت خود را در بین مصرف‌کنندگان به دست آورد توانست فعالیت کاری خود را گسترش دهد و شروع به تولید ابزار دقیق در حوزه‌های اتوماسیون صنعتی، برق صنعتی، کوره و المنت و حتی تجهیزات و خدمات نصب شبکه (پسیو) کرد.

ژرمن الکتریک فعالیت گسترده‌ای با شرکت‌های معتبر ایرانی دارد.

اگر نگاهی دقیق‌تر به فعالیت این مجموعه بی اندازیم، متوجه می‌شویم که این مجموعه با کادر مجرب و حرفه‌ای با بسیاری از شرکت‌های بزرگ ایران فعالیت می‌کند. دانشگاه شهید بهشتی، شرکت بیسکوئیت گرجی، شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان، شرکت جهان ترمز کاشان، شرکت پتروشیمی ایلام، شرکت مهندسی توسعه سایپا، شرکت سیمان خزر، شرکت پخش سها هلال، ایران ترانسفور، شرکت کاغذسازی کاوه، شرکت پتروشیمی شهید تندگویان و … از جمله شرکت‌ها و مؤسسات ایرانی است که ژرمن الکتریک مشارکت صنعتی و اقتصادی داشته است.

با وجود اینکه فعالیت گسترده‌ای با شرکت‌ها و مؤسسات بزرگ ایرانی دارد و هدف اصلی آن تولید ابزارآلات صنعتی پیشرفته است اما برخی از آن‌ها را نمی‌توان در ایران تولید کرد به همین جهت در کاتالوگ شرکت ژرمن الکتریک محصولاتی از برندهای معتبر دنیا مانند زیمنس، جومو، ویکا، هیوندای، روزمونت، هانیانگ و … وجود دارد.

برای مشاهده رزومه کاری و محصولات این مجموعه می‌توانید به وب‌سایت رسمی https://www.simaticgroup.com مراجعه کنید. همچنین برای تماس با کارشناسان فروش و متخصصین نصب محصولات با شماره تماس‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمائید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 6 =