کد خبر : 166710
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
-

عربستان: حق بازگشت آوارگان فلسطینی غیر قابل بحث است

عربستان: حق بازگشت آوارگان فلسطینی غیر قابل بحث است

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جارد کوشنر، مشاور ارشد کاخ سفید ۲۵ ژوئن طرح آمریکا برای سازش اسرائیل – فلسطین را ارائه کرد. پیشنهاد اصلی، موضوع سرمایه‌گذاری در کشورهایی بود که اکنون میزبان آوارگان فلسطینی هستند، تا آنها در آینده خواستار بازگشت به وطن اصلی خودشان نشوند. این طرح هیچ پیشنهاد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جارد کوشنر، مشاور ارشد کاخ سفید ۲۵ ژوئن طرح آمریکا برای سازش اسرائیل – فلسطین را ارائه کرد. پیشنهاد اصلی، موضوع سرمایه‌گذاری در کشورهایی بود که اکنون میزبان آوارگان فلسطینی هستند، تا آنها در آینده خواستار بازگشت به وطن اصلی خودشان نشوند. این طرح هیچ پیشنهاد واضحی برای چگونگی از سرگیری گفت‌وگوها میان اسرائیل و فلسطین نداشت.

وزارت خارجه عربستان در پیامی توئیتری با اشاره به پروتکل این کابینه گفت: دولت ریاض بر حق آوارگان فلسطینی و فرزندان آنها برای بازگشت به سرزمین خودشان تاکید دارد و آن را موضوعی ثابت، مقرر و غیر قابل مذاکره می‌داند.

دولت عربستان همچنین تاکید کرد، عربستان همچنان جزو کشورهای مهم تامین‌کننده کمک برای آوارگان فلسطینی است.

پیشتر آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) در بیانیه‌ای اعلام کرد دولت سعودی دو میلیون دلار به این آژانس اهدا کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 9 =