کد خبر : 166372
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
-

‌زیرساخت‌های شهر گردشگری خاش توسعه می‌یابد

‌زیرساخت‌های شهر گردشگری خاش توسعه می‌یابد

به گزارش قائم آنلاین، ‌عبدالمجید تمندانی در گفت وگو ، با بیان این که آلاچیق‌ها ضربان قلب پارک‌ها را افزایش می‌دهد، گفت: به منظور رفاه حال شهروندانی که به بیمارستان یا کلینیک خاش مراجعه می‌کنند، شهرداری خاش در این بوستان اقدام به احداث ۲ آلاچیق کرده است. تمندانی بیان کرد: آلاچیق‌ها با طرح زیبا ساخته

به گزارش قائم آنلاین، ‌عبدالمجید تمندانی در گفت وگو ، با بیان این که آلاچیق‌ها ضربان قلب پارک‌ها را افزایش می‌دهد، گفت: به منظور رفاه حال شهروندانی که به بیمارستان یا کلینیک خاش مراجعه می‌کنند، شهرداری خاش در این بوستان اقدام به احداث ۲ آلاچیق کرده است.

تمندانی بیان کرد: آلاچیق‌ها با طرح زیبا ساخته می‌شود تا حس آرامش را به شهروندان منتقل کنند و می‌تواند مکان مناسبی برای استراحت و مطالعه کتاب و بازی‌های فکری و مورد استفاده نوجوانان و جوانان و شهروندان خاش قرار گیرد.

شهردار خاش با اشاره به اینکه نصب آلاچیق در ساماندهی منظر شهری نقش بسزایی دارد اظهار کرد: با توجه به این که ارتقا کیفیت معابر و زیبا سازی محیط شهری یکی از شاخص‌های افزایش نشاط و سلامتی در جامعه بشمار می‌آید، لذا برنامه نصب جلوه‌های ویژه بصری در سطح شهر در دستور کار شهرداری خاش قرار گرفته است.

تمندانی ادامه داد: کمیته زیباسازی و فضای سبز شهرداری خاش وظیفه‌ای سنگین در مدیریت شهری به دوش می‌کشد چرا که تمام تصویر ذهنی شهروندان از شهر وابسته به اقدامات این مجموعه بوده و در زمینه‌های مختلف شهری از جمله فضای سبز، زیبا سازی و عمران شهری در راستای ایجاد شهری سالم و پایدار قدم می‌گذارد.

وی گفت: این شهرداری با افتخار از تمامی شهروندان جهت جلب مشارکت، دریافت نظرات و پیشنهادات و انتقادات دعوت می‌کند و بر خود وظیفه می‌داند که با بررسی نظرات و انتقادات، شهر را مکانی برای آسایش و تعالی شهروندانش مهیا سازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × یک =