کد خبر : 166358
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
-

‌بیش از ۱۰۰ هزار نفر در یاسوج حاشیه نشین هستند

‌بیش از ۱۰۰ هزار نفر در یاسوج حاشیه نشین هستند

به گزارش قائم آنلاین، غلام محمد زارعی در شورای برنامه ریزی استان با اشاره به اینکه یاسوج، مرکز استان به دلایل گوناگون کانون مهاجرت است، افزود: ۱۰۰ هزار نفر در حاشیه این شهر زندگی می‌کنند. وی با با بیان اینکه باید نگاه فرابخشی به یاسوج داشت، اظهار کرد: یاسوج به نگاه فرا بخشی نیاز دارد

به گزارش قائم آنلاین، غلام محمد زارعی در شورای برنامه ریزی استان با اشاره به اینکه یاسوج، مرکز استان به دلایل گوناگون کانون مهاجرت است، افزود: ۱۰۰ هزار نفر در حاشیه این شهر زندگی می‌کنند.

وی با با بیان اینکه باید نگاه فرابخشی به یاسوج داشت، اظهار کرد: یاسوج به نگاه فرا بخشی نیاز دارد و باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از تحصیل ۶۰ هزار دانش‌آموز در شهرستان بویراحمد خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس نیاز‌سنجی‌ها، تکمیل و توسعه زیرساخت‌های آموزشی نیز به شکل مطلوبی محقق نشده است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس با اشاره به جذب اعتبارات از تمام ظرفیت‌ها، خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از اعتبارات ما متمرکز است و باید به این منابع متصل شویم.

زارعی، فعال سازی کارگروه گردشگری استان را ضروری دانست و تصریح کرد: در این حوزه تلاش مضاعف شود.

وی با بیان اینکه باید ۸۰ میلیارد تومان درآمدهای های استان افزایش یابد، ادامه داد: توجه به این مهم و نگاه صحیح در این بخش مورد تاکید است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست شورای برنامه ریزی استان، عنوان کرد: جلسه شورای برنامه ریزی استان از مهمترین جلسات استان بوده و نگاه فرابخشی به این حوزه نیاز است.

زارعی اضافه کرد: نگاه فرابخشی به تبیین مسیر توسعه بر اساس اولویت‌ها کمک می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =