کد خبر : 166459
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
-

فاصله نزدیک شنا و مرگ در رودخانه کرج

فاصله نزدیک شنا و مرگ در رودخانه کرج

به گزارش قائم آنلاین، روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای البرز اعلام کرد: هر ساله با شروع فصل گرما در تابستان، غرق شدگی به علت شنای غیر ایمن، جان عده‌ای از هموطنانمان را می‌گیرد که این امر مختص استان‌های ساحلی نیست. در سال گذشته متأسفانه تعدادی از شهروندان در سطح استان البرز نیز به دلیل جدی

به گزارش قائم آنلاین، روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای البرز اعلام کرد: هر ساله با شروع فصل گرما در تابستان، غرق شدگی به علت شنای غیر ایمن، جان عده‌ای از هموطنانمان را می‌گیرد که این امر مختص استان‌های ساحلی نیست.

در سال گذشته متأسفانه تعدادی از شهروندان در سطح استان البرز نیز به دلیل جدی نگرفتن هشدارهای ممنوعیت شنا در مناطق غیر ایمن و فاقد امکانات امدادی، جان خود را از دست دادند.

در تابستان سال جاری با توجه به پیش بینی افزایش یک درجه‌ای میانگین دمای تابستان امسال نسبت به میانگین بلند مدت دمای تابستانی استان و به خصوص اینکه به دلیل بارش‌های خوب زمستان و بهار گذشته، دبی آب رودخانه‌ها بیشتر شده است، این خطر بیشتر احساس می‌شود؛ لذا شرکت آب منطقه‌ای البرز به طور جد از هم استانی‌های عزیز و همچنین مسافران و مهمانان گرانقدر به خصوص نوجوانان و جوانان تقاضا دارد به بهای هیجان و تفریح چند دقیقه‌ای و شنا در مناطق غیر ایمن رودخانه‌ها، کانال‌ها و آبگیرها، جان خود را به خطر نیندازند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + ده =