کد خبر : 166581
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
-

علی‌اکبر فرهنگی: پرچم ارتباطات را به جوان‌ها می‌سپارم

علی‌اکبر فرهنگی: پرچم ارتباطات را به جوان‌ها می‌سپارم

به گزارش قائم آنلاین، جشن تولد علی‌اکبر فرهنگی که از او با عنوان پدر علوم ارتباطات ایران یاد می‌شود عصر روز سه‌شنبه (۱۱ تیر ماه) با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان علوم ارتباطات و اهلی رسانه در دفتر ماهنامه مدیریت ارتباطات برگزار شد. در ابتدا سید غلامرصا کاظمی دینان، استاد دانشگاه در سخنانی اظهار

به گزارش قائم آنلاین، جشن تولد علی‌اکبر فرهنگی که از او با عنوان پدر علوم ارتباطات ایران یاد می‌شود عصر روز سه‌شنبه (۱۱ تیر ماه) با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان علوم ارتباطات و اهلی رسانه در دفتر ماهنامه مدیریت ارتباطات برگزار شد.
در ابتدا سید غلامرصا کاظمی دینان، استاد دانشگاه در سخنانی اظهار کرد: ما ارتباطاتی‌ها به خود می‌بالیم که استادی همچون علی‌اکبر فرهنگی را داریم. او انسانی بسیار مردم دوست و حاضر است به خاطر مردم از خودش بگذرد.

او با بیان اینکه شغل و رشته ارتباطات مقدس است و باید قدر آن را بدانیم، یادآور شد: امروز تولد فردی است که همانند اسم فامیلی که دارد بسیار برای فرهنگ این سرزمین و داشتن جامعه‌ای شاد زحمت کشیده است‌. من به شاگردی ایشان افتخار می‌کنم و بسیار خوشحالم که من را به عنوان دوست خودشان می‌شناسند. امیدوارم خداوند امثال این بزرگوار را برای ما نگه دارد. بودن این عزیزان به ما قوت می‌دهد و حس می‌کنیم که پشتوانه‌های خوبی داریم.‌ در مسیری که رو به جلو حرکت می‌کنیم حضور این افراد دلگرم کننده است.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: تولد استاد فرهنگی را باید به جامعه ارتباطاتی‌ها، کشور و حتی دنیا تبریک بگوییم. او یکی از منظم‌ترین اساتیدی هستند که تا به حال دیده‌ام. درست همان طور رفتار می‌کنند که یک ارتباطاتی باید رفتار کند. امیدوارم این بزرگوار سال‌های سال زنده باشد و ما بتوانیم از حضورشان بهره ببریم.

علی‌اکبر فرهنگی نیز در سخنانی کوتاه ضمن تشکر از کسانی که در مراسم تولد او شرکت کرده بودند، اظهار کرد: در چنین محفل گرم و صمیمانه‌ای صحبت کردن بسیار سخت است. از روزی که خداوند معلمی رشته ارتباطات را نصیبم کرد دوست داشتم محفل ارتباطاتی همانند محلفی که امروز میبینم گرم و صمیمی باشد. امروز محفل ارتباطاتی‌ها از جمع روزنامه‌نگاران که در گذشته بود، بسیار بزرگ‌تر شده است.

او ادامه داد: خوشبختانه امروز در هر جای این کشور فارغ‌التحصیل‌های ارتباطات حضور دارند و این موضوع جای خوشحالی دارد. ارتباطات رشته‌ای انسانی است. من از مدیریت به سراغ رشته ارتباطات رفتم الان احساس می‌کنم از این رشته متنعم شده‌ام.

فرهنگی گفت: من تلاش خودم را برای رشته علوم ارتباطات کردم و رشته‌هایی که باید پایه‌گداری می‌شد را به آموزش عالی افزودم و الان دیگر پرچم را به جوان‌ترها می‌دهم. این پرچم را برافراشته نگه دارید و آن را در همه جای دنیا بالا ببرید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + پنج =