کد خبر : 166473
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
-

رپورتاژ آگهی؛ بهترین فرصت برای برندها در نمایشگاه الکامپ

رپورتاژ آگهی؛ بهترین فرصت برای برندها در نمایشگاه الکامپ

به گزارش قائم آنلاین، این مطلب توسط اداره بازرگانی ، با هدف کمک به کسب‌وکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است. به گزارش ایسنا، نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران و بزرگ‌ترین رویداد

به گزارش قائم آنلاین، این مطلب توسط اداره بازرگانی ، با هدف کمک به کسب‌وکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران و بزرگ‌ترین رویداد فناوری کشور است. بی‌تردید انتشار رپورتاژ آگهی برای دعوت از مخاطبان می‌تواند بیشترین تعداد بازدیدکننده را به‌سوی غرفه شما بکشاند. استفاده از مدل‌های جدید دیجیتال مارکتینگ برای دعوت علاقه‌مندان به نمایشگاه الکامپ نسبت به مدل‌های سنتی مانند ارسال ایمیل و پیامک همواره مؤثرتر خواهد بود.

انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری معتبر و پربازدید برای معرفی برندهای حاضر در نمایشگاه الکامپ می‌تواند یک مزیت مهم محسوب می‌شود. گوگل همواره بهترین‌ها را در نتایج جستجوی خود نشان می‌دهد و اگر قرار باشد که شما هم جزو بهترین‌ها باشید، ابتدا باید خود را به گوگل معرفی کنید و سپس رتبه خود را افزایش دهید. به‌طورمعمول در هر رپورتاژ آگهی ۳ لینک فالو به وب‌سایت شما ارجاع داده می‌شود که این امر در افزایش رتبه وب‌سایت شما بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می‌دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند. حال انتشار یک رپورتاژ خبری در قالب محتوای آموزشی می‌تواند در ذهن مخاطبان ماندگار شود و میزان بازنشر خبر را در سایت‌های دیگر و شبکه‌های اجتماعی افزایش دهد.

تا پیش از این اخبار حضور برندها در نمایشگاه‌های مختلف فقط در روزنامه‌های پرتیراژ منتشر می‌شد، اما امروزه با وجود رسانه‌ها و خبرگزاری‌های آنلاین این برندها از قدرت دنیای دیجیتال نیز بهره می‌برند. بهتر است پس از پایان نمایشگاه الکامپ نیز حضور خود را به‌صورت گزارش خبری منتشر کنید تا ردپایی برجسته از خود به‌جای بگذارید.

پشتوانه ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، می‌تواند صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.

فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + 13 =