کد خبر : 166404
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
-

جنبش حماس حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد

جنبش حماس حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه المسیره، جنبش حماس ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه و کشتار شماری از شهروندان این کشور اعلام کرد: این تجاوزات جنایتکارانه به سوریه و ملت آن بر این مساله تاکید دارند که رژیم صهیونیستی نه تنها بزرگترین خطر برای ملت فلسطین بلکه برای کل

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه المسیره، جنبش حماس ضمن محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه و کشتار شماری از شهروندان این کشور اعلام کرد: این تجاوزات جنایتکارانه به سوریه و ملت آن بر این مساله تاکید دارند که رژیم صهیونیستی نه تنها بزرگترین خطر برای ملت فلسطین بلکه برای کل منطقه به شمار می‌آید.

این جنبش همچنین اعلام کرد: تداوم روند عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با تل‌آویو و برگزاری کارگاه اقتصادی منامه، صهیونیست‌ها را به ارتکاب جنایات و نقض حقوق ملت‌های منطقه تشویق می‌کند و پوششی برای آنهاست.

پیشتر خبرگزاری رسمی سوریه “سانا” از کشته شدن چهار غیرنظامی در جریان حملات رژیم صهیونیستی به شهر حمص و اطراف دمشق خبر داده بود.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پیشتر پپایگاه‌های نظامی در شهر حمص و اطراف دمشق را هدف قرار دادند و در نتیجه آن شماری از غیرنظامیان از جمله یک کودک کشته و چند تن دیگر در شهرک “صحنایا” واقع در حومه جنوبی دمشق زخمی شدند که گفته شده اعضای یک خانواده بوده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + 10 =