کد خبر : 166345
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
-

اجرای طرح ناظر برای مقابله با بدپوششی در بابلسر

اجرای طرح ناظر برای مقابله با بدپوششی در بابلسر

به گزارش قائم آنلاین، عبدالله رضوانی در نشست خبری که با اصحاب رسانه برگزار شد در خصوص اقدامات طرح سالم‌سازی دریا اظهار کرد: با توجه به اینکه ساماندهی طرح دریا نسبت به سال گذشته زودتر اجرا شده است شاهد تحولات خوبی در این زمینه هستیم که نتیجه آن ورود توریست به شهرستان بابلسر و استفاده

به گزارش قائم آنلاین، عبدالله رضوانی در نشست خبری که با اصحاب رسانه برگزار شد در خصوص اقدامات طرح سالم‌سازی دریا اظهار کرد: با توجه به اینکه ساماندهی طرح دریا نسبت به سال گذشته زودتر اجرا شده است شاهد تحولات خوبی در این زمینه هستیم که نتیجه آن ورود توریست به شهرستان بابلسر و استفاده مناسب از سواحل است که با توجه به وضعیت اقتصادی موجود کمک خوبی به اقتصاد شهروندان بابلسری می‌کند.

وی با انتقاد از مسئله حجاب در سواحل گفت: با همکاری نیروی انتظامی و سپاه شهرستان تعدادی از آمران به معروف در سواحل حضور پیدا کردند که موجب سواحل پاک در شهرستان شد و این خود الگویی برای تمام شهرستان‌های سطح استان شده است.

فرمانده انتظامی بابلسر خاطرنشان کرد: در بحث کشف سرقت ۴۲ درصد افزایش، دستگیری سارقان چهار درصد، کشف کلاهبرداری ۱۰۰ درصد، کشف مواد مخدر ۱۳۵ درصد، قاچاق کالا ۲۰ درصد و همچنین در حوزه اصناف ۲۳۰ مورد صنف مورد بازدید قرار گرفت که تعداد ۱۴۳ مورد تذکر و ۱۱۵ مورد پلمپ صورت گرفته است.

رضوانی از اجرایی شدن طرح ناظر در بابلسر خبر داد و گفت: به زودی طرح ناظر که مقابله با بدپوششی است در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت پارکبانان وجاهت قانونی ندارد یادآور شد: در این خصوص تذکرات لازم داده شده و قبوضی که در آن کلمه پلیس آورده شده قانونی نیست که در صورت مشاهده برخورد می‌شود و شهروندان آگاهی داشته باشند که در صورت عدم پرداخت این قبوض هیچ قبض جریمه‌ای از سوی پلیس راهور برای آنان صادر نخواهد شد.

فرمانده انتظامی بابلسر گفت: بابلسر در زمینه رسیدگی به امورات سامانه ۱۱۰ در استان رتبه دوم را دارد و حضور ما در شهرستان دائمی است و پلیس به‌ صورت شبانه‌روزی و با اقتدار آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − شش =